سه‌شنبه، تیر ۲۳، ۱۳۹۴

#ایران حضور نیروهای سپاه پاسداران رژیم با لباس کُردی سبزرنگ در مناطق مرزی

Sipa Urmiye



14.7.2015
به گزارش ماف نیوز، در روزهای اخیر، شمار زیادی از نیروهایی که پیشتر از لشکرهای ویژه‌ی کرمانشاه و سنندج به ارومیه و اشنویه اعزام شده بودند،به همراه شماری از اعضای سپاه پاسداران رژیم ، ملبس به لباسهای کُردی سبزرنگ، در ۵۰ کیلومتری مناطق مرزی کیله‌شین مابین ارومیه و اشنویه حضور یافته‌اند.
یک منبع مطلع از مناطق مرزی به خبرنگار ماف نیوز در اشنویه گفت: نیروهای سپاه پاسداران، به احتمال زیاد، به قصد استفاده از لباسهای شبیه به گریلاهای حزب حیات آزاد کُردستان پژاک، لباسهای سبزرنگ کُردی بر تن کرده و قصد حضور در عمق مرزهای را دارند.
این نیروها بعد از رسیدن به مناطق مرزی، لباسهای سبزرنگ کُردی بر تن می‌کنند.
تاکنون احزاب کُردی، در این باره هیچ بیانیه‌ای منتشر نکرده است.
از سوی دیگر رسانه‌های نزدیک به اپوزیسیون کُردی اعلام کرده‎‌اند که با استمرار سپاه پاسداران در ملیتاریزه‌کردن مرزها و مناطق مختلف ارومیه و اشنویه، رعب و وحشت در میان مردم مناطق مرزی به وجود آمده است.
پیشتر اعلام شده بود که سازمان بسیج سرکوبگر در دو استان سنندج و ارومیه تصمیم بر اجرای مانوری در مرزهای غربی ایران گرفته و هم‌اکنون تدارک اعزام نیروهای بسیج آموزش‌داده‌شده در ارومیه و اشنویه داده می‌شود.
همچنین در روزهای گذشته، چندین هواپیمای بدون سرنشین وابسته به نیروهای رژیم  در مناطق مرزی مختلف اقدام به رصد منطقه و فعالیتهای احزاب کرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر