پنجشنبه، تیر ۱۱، ۱۳۹۴

#ایران#به هلاکت رسیدن فرمانده ارشد حزب‌الشیطان به همراه دو تن دیگر در سوریه

تاريخ: AM 9:29:22 1394/4/11

جمیل الفقیه سرکرده حزب الشیطان در ادلب

جمیل الفقیه سرکرده حزب الشیطان در ادلب


به گزارش رسانه‌های حکومتی یکی از سرکردگان حزب‌الشیطان لبنان به نام جمیل الفقیه که از وی با عنوان فرمانده ارشد حزب‌الله و مسئول میدانی دو شهر شیعه نشین فوعه و کفریای ادلب نام برده شده حین تردد در مناطق درگیری منطقه فوعه و کفریا در استان ادلب سوریه بر اثر اصابت گلوله به خودرویش به هلاکت رسید.
شایان ذکر است که برادر این مزدور به نام غسان الفقیه که از اعضای به‌اصطلاح یکان کماندویی حزب‌الشیطان بود 40روز قبل در درگیری با رزمندگان ارتش آزادی سوریه در منطقه القلمون سوریه به هلاکت رسیده بود.

بیشتر بخوانید:
در پی حملات گسترده ارتش آزادی سوریه و تصرف بخشهای بزرگی از خاک سوریه، تلفات مزدوران رژیم نیز رو به گسترش است. به‌عنوان نمونه بسام ﻃﺒﺎحه یکی از فرماندهان حزب‌الشیطان لبنان روز چهارشنبه (25تیر) در حومه دمشق طی درگیری با نیروهای انقلابی ارتش آزادی سوریه به هلاکت رسید.
بنا‌ به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم، وی که از سه دهه پیش در حزب‌الشیطان عضویت داشت، در شروع درگیریها در سوریه به حومه دمشق اعزام شد و پس از ماهها حضور در این کشور روز گذشته به هلاکت رسید. بسام طباجه در جنگ سال 2006، فرمانده چندین محور عملیاتی در جنوب لبنان بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر