جمعه، تیر ۱۲، ۱۳۹۴

#یران#اعتصاب غذای عباس صادق‌پور پس از اجرای حکم زندان در گچساران

Abbas Sadeghpour.-kampain.info
پنج شنبه ۱۱ تیر
«عباس صادق‌پور» فعال سیاسی و از بازداشت‌شدگان “اربعین ۱۳۹۲”، چهارشنبه ۱۰ تیرماه، در زمانی که به دادسرای شهر گچساران احضار شده بود، دستگیر و به زندان این شهر منتقل شد. او در زمان دستگیری اعلام کرده بود “در اعتراض به اجرای حکم زندانش دست به اعتصاب غذا خواهد زد.”
Abbas Sadeghpour1-kampain.infoبه گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، این فعال سیاسی «جنبش سبز»، چهارشنبه ۱۰ تیرماه ۱۳۹۴، در حالی به زندان گچساران منتقل شد که یک هفته پیش‌تر در چهارشنبه ۳ تیرماه، دوست و دیگر هم‌پرونده‌ای او، «مهران زکی‌نژاد» برای اجرای حکم ۶ ماه حبس به این زندان منتقل شده بود.
گفته شده «عباس صادق‌پور» در زمان بازداشت به خانواده و دوستانش اعلام کرده “به نشانه اعتراض به حکم غیر قانونی” دست به اعتصاب غذای خشک می‌زند.
منبع مطلعی از وضعیت این زندانی سیاسی به کمپین گفته: “او یکی از هفت نفری بود که در اربعین سال ۹۲ توسط سپاه دستگیر شدند.”
اشاره این منبع به «مجتبی پورحسن»، «عباس صادق‌پور»، «حمید بزرگ‌زاده»، «حمید مظاهری»، «مهران زکی‌نژاد»، «احسان ارشدی» و «محمدرضا مبارکی» از جوانان روستای «دیل» از توابع شهرستان «گچساران» در استان «کهکیلویه و بویراحمد» است که در دی‌ماه سال ۱۳۹۲ به اتهام “تهیه و توزیع اطلاعیه علیه حکومت اسلامی و رهبر آن خامنه‌ای” توسط سپاه پاسداران بازداشت شدند.
این منبع همچنین افزود: “مهران زکی نژاد از یک‌شنبه ۷ تیرماه ۱۳۹۴، به ۱۰ روز مرخصی اعزام شده است.”
اعتصاب غذای «عباس صادق‌پور» فعال سیاسی، همچنان در زندان شهرستان گچساران در جریان است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر