چهارشنبه، تیر ۱۷، ۱۳۹۴

#ایران شکستن خط دفاع دشمن، هلاکت مزدوران حزب الشیطان و کمین برای نظامیان اسد

تاريخ: AM 9:17:14 1394/4/17

رزمندگان سوریه


تلویزیون اورینت 15تیر 94
رزمندگان بزرگترین خط دفاعی دشمن در شرق درعا را در هم شکستند

ارتش اول اعلام کرد رزمندگان موضع عوید بزرگترین خط دفاعی شهر درعا از سمت شرق را در هم شکستند. همزمان تعداد دیگری از رزمندگان ارتش اول، ساختمان اطلاعات هوایی و مرکز امنیت جنایی را با موشک و خمپاره مورد تهاجم قرار دادند و تعدادی از مزدوران اسد را به هلاکت رساندند.
نبردهای شدید بین رزمندگان و نظامیان اسد در منشیه در شهر درعا نیز هم‌چنان ادامه دارد. فیلمهای منتشر شده نشان می‌دهد رزمندگان مراکز تجمع نظامیان اسد را با تیربارهای سنگین درهم می‌کوبند.

 کشته شدن  4تن از شبه‌نظامیان حزب‌الشیطان از جمله یک فرمانده آنها درشهر زبدانی
 در جریان درگیری رزمندگان با شبه‌نظامیان حزب‌الشیطان لبنان در شهر زبدانی در حومه دمشق 4تن از شبه‌نظامیان از جمله یک فرمانده آنها کشته شد.
بدین ترتیب تعداد کشته‌های حزب‌الشیطان از روز جمعه گذشته تا کنون به 11تن می‌رسد. رژیم اسد برای به‌دست گرفتن کنترل شهر زبدانی به‌صورت مستمر آن را با بشکه‌های انفجاری بمباران می‌کند و این شهر که تا چندی پیش آرام به نظر می‌رسید صحنه درگیریهای خونین میان رزمندگان و نیروهای دشمن است.

کمین رزمندگان برای نظامیان اسد در نزدیکی حمص سوریه
رزمندگان در مسیر سلمیه ـ حمص نظامیان اسد را به کمین انداختند و تعدادی از آنان را کشته و مجروح ساختند. همزمان نبردهای شدیدی در ارتفاعات منطقه صورت گرفت. در این درگیریها نیروهای دشمن متحمل تلفات و خسارات سنگینی شدند.
به موازات این نبردها، نظامیان اسد شهر تلبیسه و برخی از روستاهای آن را با خمپاره و توپخانه هدف قرار دادند. بر اثر این جنایت، تعدادی از اهالی بیگناه منطقه کشته و مجروح شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر