پنجشنبه، تیر ۲۵، ۱۳۹۴

#ایران#

كشته شدن دوتن از سركردگان سپاه پاسداران در سوريه 

مزدور به هلاکت رسیده حزب‌الشیطان به نام رفعت سعید قاسم

تلويزيون رژيم آخوندي روز چهارشنبه ۲۴تير از مراسم دفن دوتن از سركردگان سپاه پاسداران كه در سوريه كشته شدند خبر داد.
اين دو پاسدار به نامهای قاسم غريب و عبدالكريم غَوابِش  به ترتيب در گلستان و اهواز دفن شدند. در اين مراسم مقامهای سياسي، نظامی و انتظامی رژيم شركت داشتند.
 ............................

یکی دیگر از عناصر حزب‌الشیطان به نام رفعت سعید قاسم از اهالی روستای حوش الرافقه در دره بقاع لبنان در نبردهای شهر زبدانی به دست رزمندگان سوری به هلاکت رسید. این مزدور در حمله‌ای که توسط حزب‌الشیطان و نیروهای اسد برای گرفتن شهر زبدانی آغاز کردند و توسط رزمندگان سوری عقب نشانده شدند به هلاکت رسیده است.
 
در 21تیر ماه رسانه‌های حزب‌الشیطان لبنان به کشته شدن گروه دیگری از نیروهای خود در جریان نبردهای زبدانی سوریه اعتراف کردند.
قبل از این تصاویر 9 مزدور را که روز قبل به هلاکت رسیده بودند منتشر کرده بودند.
محمد محمود عوده، علی احمد اسماعیل، مهدی محمود و مازن مصطفی که یکی از عاملان اصلی جذب نیروی برای حزب‌الشیطان بود در میان کشته شدگان بودند.
حزب‌الشیطان برای جلوگیری از آثار ضرباتی که متحمل شده است، به‌تدریج آمار کشته شدگانش را اعلام می‌کند به‌ویژه بعد از افزایش آمار کشته‌هایش در درگیریهای زبدانی و قلمون.
 
مدافعان حقوق‌بشر در سایتهای اینترنتی عکسهایی منتشر کرده بودند که نشان می‌داد مزدور علی محمود عوده یکی از مزدوران حزب‌الشیطان در زبدانی بالای سر یک جسد به آتش کشیده شده ایستاده بود و کمی بعد از این عمل جنایتکارانه توسط رزمندگان به هلاکت رسید.

از طرف دیگر نشریه آمریکایی فارین پالیسی به‌نقل از منابع اطلاعاتی خود روز شنبه 20تیر 94 تلفات نیروهای حزب‌الشیطان لبنان از آغاز مداخله نظامی‌اش در سوریه، را بین 1000 تا 1200 کشته و زخمی گزارش کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر