چهارشنبه، تیر ۱۰، ۱۳۹۴

#ایران#زندان یا قتلگاه!



 
زندان یا قتلگاه!
بام- آنا رفیعی دختر دکتر حسین رفیعی عضو شورای فعالان ملی-مذهبی، در یادداشتی با نقل  قول از پدرش به توصیف زندان اوین پرداخته است.
خبرگزاری بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی به نقل از ملی مذهبی، آنا رفیعی در قسمتی از این نامه نوشته است: گزارش مفصلی چند ماه پیش از بند ۸ اوین در کلمه منتشر شده است و همچنین مصاحبه ای با همسر روئین عطوفت که چند ماه است در همین بند زندانی است. لینک آن ها را در کامنت ها می گذارم. با توجه به این گزارش ها و توصیف های بابا عملا قتلگاه تدریجی است. جوان ۲۰ ساله هم در این شرایط سالم بیرون نخواهد آمد چه برسد به بابای ۷۰ ساله من.
متن کامل یادداشت وی به شرح زیر است:
زندان یا قتلگاه!!!!
گزارش مفصلی چند ماه پیش از بند ۸ اوین در کلمه منتشر شده است و همچنین مصاحبه ای با همسر روئین عطوفت که چند ماه است در همین بند زندانی است. لینک آن ها را در کامنت ها می گذارم. با توجه به این گزارش ها و توصیف های بابا عملا قتلگاه تدریجی است. جوان ۲۰ ساله هم در این شرایط سالم بیرون نخواهد آمد چه برسد به بابای ۷۰ ساله من….. این ها گفته های بابا جان است:
۱- اتاق بابا شامل ۲۷ نفر: ۱۸ سومالیایی که به جرم دزدی دریایی و قاچاق در زندانند و ۹ نفر ایرانی با جرم های مالی و قاچاق
۲- بیش از ۲ برابر ظرفیت بند در آن زندانی است به طوری که برای استفاده از سرویس های بهداشتی همیشه باید در صف ایستاد
۳- جای خواب نیست. همه روی زمین “مانند ماهی ساردین” در هم فشرده می خوابند. در راهروها و حسینه بند …
۴- هوا بسیار گرم است . کولر آبی هست اما درست کار نمی کند.
۵- آلودگی بسیار زیاد است. زندانیان مشکوک به ایدز و هپاتیت بدون هیچگونه اقدامات مراقبتی در بند بسیارند.
۶- دکتر بدون تجهیزات پزشکی: بابا باید روزانه دوبار فشار خونش را چک کند اما دکتر دستگاه فشار سنج ندارد!!!!
۷- غذا غیرقابل خوردن است.
۸- میوه را هفته ای یک بار فروشگاه می آورد با قیمت بسیار بالا و کیفیت بسیار پایین در حد گندیده می فروشند. از خانواده ها هم قبول نمی کنند که به زندانی بدهند.
شاید تنها خوشحالی این روزهایم این است که آقای روئین هم آنجاست کنار بابا . اما او هم آنقدر مظلومانه گرفتار شده است که آتش دلم شعله ور تر می شود…

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر