پنجشنبه، تیر ۱۱، ۱۳۹۴

#پناهندگان#رامین چاوشی پس از دیپورت به ایران توسط ماموران امنیتی تهدید شد



 
رامین چاوشی پس از دیپورت به ایران توسط ماموران امنیتی تهدید شد
 رامین چاوشی، وبلاگ‌نویس، زندانی سیاسی سابق و منتقد رژیم آخوندی پس ازدیپورت، توسط دولت نروژ امروز پنج‌شنبه، ۱۱ تیرماه ۱۳۹۴ توسط ماموران امنیتی جمهوری اسلامی تهدید شد.

                  ........................
به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی، رامین چاوشی که به اتهام تبلیغ علیه نظام به مدت ۲ سال در زندان اوین بسر برده بود بعد از آزادی از زندان به دلیل استمرار فعالیت‌های سایبری‌اش از طرف ماموران امنیتی احضار شده بود درنهایت ناچار به ترک ایران می‌شود نامبرده که مدتی را در نروژ اقامت داشته است به دلایل نامعلوم، روز گذشته توسط دولت نروژ به ایران دیپورت شده است.
یک منبع مطلع در این‌باره به خبرنگار بام گفت: چاوشی بعد از ورودش به ایران طی یک تماس تلفنی از طرف نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی تهدید شده که به هیچ عنوان حق خروج از تهران را ندارد و نهایتا تا ۲ هفته دیگر برای پاسخ به یکسری سوالات خود را معرفی کند.
گفتنیست که در طی این تماس تلفنی ذکر نگردیده که آقای چاوشی برای احضار در راستای پاسخ به پرسش‌های این نهاد امنیتی باید به کجا خود را معرفی کند. که در این زمینه و با توجه به سوابق اطلاعاتی نیروهای امنیتی احتمال بازداشت این فعال سیاسی دور از ذهن نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر