یکشنبه، تیر ۲۱، ۱۳۹۴

#ایران#تجمعات اعتراضی و مقاومت مردمی در تهران و کرج + عکس

تاريخ:  1394/4/21


در روزهای گذشته تهران و کرج شاهد ادامه تجمعات اعتراضی اقشار مختلف و مقاومتهای مردمی بود. در تهران تجمع پرستاران بیمارستان دیپلوماتیک گاندی و فروشندگان لوازم اداری در میدان حسن آباد و تجمع جمعی از کارمندان سازمان محیط زیست و کارکنان کشتارگاه و کرج شاهد پاره کردن بیلبرد روز موسوم به قدس بود.
تهران - روز پنجشنبه 18تیرماه 94 جمعی از پرستاران بیمارستان دیپلوماتیک گاندی تهران در اعتراض به عدم اجرای طرح عملکرد در سالن همایش شماره دو این بیمارستان تجمع اعتراضی برگزار کردند.
 
 
همچنین صبح روز شنبه 20تیر 94 گروهی از مغازه‌داران صنف فروش لوازم اداری چوبی در میدان حسن آباد در اعتراض به جریمه 5 میلیون تومانی از طرف ایادی رژیم در اداره دارایی به بهانه نداشتن صندوق فروش و همچنین مالیاتهای سنگینی که برای این صنف مشخص شده، در محل مغازه‌های خود در میدان حسن آباد تجمع اعتراضی کرده و بدلیل بی‌توجهی ایادی رژیم به خواسته‌هایشان، مغازه‌ها را بستند.
روز شنبه 20تیرماه 94 جمعی از کارمندان سازمان محیط زیست استان تهران در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات حقوقی خویش طی دو ماه گذشته در برابر ساختمان این سازمان در پارک پردیسان تجمع کردند و با سردادن شعارهایی نظیر کمی هم اندازه سگها به حقوق ما توجه کنید خواستار پاسخگویی معصومه ابتکار به وضعیت مالی و معیشتی خویش شدند.

صبح روز شنبه 20تیر 1394 حدود ساعت 10، عده‌یی از مأموران سازمان تعزیرات و بهداشت در یک کشتارگاه (مرکزی لواسان)، واقع در لواسانات -جاده لشکرک، با برهم زدن نظم این کشتارگاه و توهین به کارکنان آن و تفتیش غیراصولی این کشتارگاه به بهانه بهداشت، موجب اعتراض و مقابله کارگران گردید، یکی از کارکنان این کشتارگاه پس از توهین یکی از مأموران حکومتی، با مأموران به درگیری و زد و خورد پرداخته و کارکنان این کشتارگاه، مأموران را از داخل کشتارگاه بیرون کردند.

کرج - عده‌یی از جوانان پردیس روز جمعه 19تیرماه در اعتراض به راهپیمایی روز قدس اقدام به پاره کردن بیلبوردهای شهری مربوط به نمایش روز قدس کردند.
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر