شنبه، تیر ۱۳، ۱۳۹۴

#یران#

كنفرانس «اسلام دموكراتيك و بردبار عليه ارتجاع و بنيادگرايی» با حضور مریم رجوی در پاریس

 

مريم رجوي: رژيم ولايت فقيه دشمن مسلمانان جهان، چه شيعه، چه سني است
راه حل بحران ، خلع يد از رژيم آخوندها در سراسر منطقه و سرنگوني آن در ايران است
بيانيه كنفرانس: به رسميت شناختن مقاومت ايران به رهبري مريم رجوي نه تنها خواست مردم ايران بلكه نياز صلح و آرامش در منطقه و يك گام ضروري براي شكست دادن پديده شوم بنيادگرايي است.
جمعه شب 12تير (3ژوييه) خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران اعلام كرد مسلمانان جهان چه شيعه و چه سني دشمن واحدي دارند كه بنيادگرايان حاكم بر ايران هستند. او تأكيد كرد: «سيلاب خون و آتشي كه افراطي‌گري تحت نام اسلام جاري كرده است، قابل پايان‌دادن است و راه تحقق اين هدف همبستگي با مقاومت و مردم ایران و ايستادگي تمام عيار در برابر ولايت فقيه و همدستان آن مانند بشار اسد و جریاناتی است که در عراق و یمن و لبنان و سوریه تابع ولایت فقیه و مجری سیاستهای آن هستند».
خانم رجوي، سخنران ويژه كنفرانس «اسلام دموكراتيك و بردبار عليه ارتجاع و بنيادگرايي» در پاريس بود كه به دعوت و حمايت كميته مسلمانان فرانسه در دفاع از حقوق اشرفيها به مناسبت ماه مبارك رمضان برگزار شد.

رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران افزود: تا زماني كه اين رژيم در قدرت است، ملت ايران و ساير مردم خاورميانه، رنگ آزادي و دموكراسي را نخواهند ديد. رژيمي كه به‌رغم مخالفت مردم ايران و جامعة بين‌المللي، هم‌چنان بر دستيابي به بمب اتمي اصرار مي‌كند، خطري براي همة جهان است.
خانم رجوي به عنوان يك زن مسلمان ضمن تأكيد بر لزوم جدايي دين و دولت و از جانب نسلي كه پنج دهه است، به دفاع از اسلام اصيل محمدي در برابر ارتجاع و بنيادگرايي برخاسته‌، اعلام كرد:
1 ـ ما دين اجباري و اجبار ديني را رد مي‌كنيم، حكومت استبدادي تحت نام اسلام، احكام شريعت ارتجاعي و تكفير مخالفان، چه به نام شيعه و چه به نام سني، ضد اسلام و ضد آيين رهاييبخش محمدي است.
2 ـ از نظر ما گوهر اسلام، آزادي است؛ آزادي از هرگونه جبر و ستم و بهره‌كشي.
3 ـ ما از اسلام حقيقي، يعني اسلام بردبار و دموكراتيك پيروي مي‌كنيم؛ اسلام مدافع حاكميت مردم، اسلام مدافع برابري زن و مرد.
4 ـ ما تبعيض ديني را مردود مي‌شماريم و از حقوق پيروان همه اديان و مذاهب دفاع مي‌كنيم.
5 ـ اسلام ما برادري همة مذاهب است. جنگ مذهبي و تفرقه‌افكني ميان شيعه و سني، ارمغان شوم ولايت فقيه براي استمرار خلافت ضد اسلامي و ضد انساني است.
صدها تن از شخصيتهاي سياسي و نمايندگان مجلس از كشور هاي مختلف جهان با ارسال پيامهاي ويديويي يا مكتوب حمايت خود را از اين كنفرانس اعلام كردند.
شركت كنندگان در اين كنفرانس، همچنانكه بسياري از ديگر شخصيتهاي برجسته عربي و اسلامي در بيانيه مشتركي از ائتلاف عربي براي مقابله با اشغال يمن توسط عوامل رژيم ايران حمايت كرده و خواستار گسترش آن در حمايت از ارتش آزاد و اپوزيسيون سوريه براي سرنگوني بشار اسد شدند. آنها تاكيد كردند «رژيم ايران بايد كليه قطعنامه هاي شوراي امنيت ملل متحد در باره پروژه هاي اتمي را اجرا و به كليه سئوالات IAEA پاسخ داده و اجازه بازديد سرزده از همه سايتهاي نظامي و غيرنظامي اعلام شده يا نشده را بدهد».
بيانيه مي افزايد: «اعضا سازمان مجاهدين خلق ايران در ليبرتي، مسلمانان راستيني كه عمر خود را وقف مبارزه عليه رژيم ايران كرده اند، سرمايه بزرگ جهان اسلام و جامعه بشري براي مقابله با بنيادگرايي و افراطي گري تحت نام اسلام هستند. آنها عزيزترين مهمانان جامعه عرب هستند و حفاظت از آنها وظيقه هر مسلمان و عرب شرافتمند است. ما نقض عهدهاي آمريكا و ملل متحد در مورد آنها و همچنين تضييع حقوق و محاصره ظالمانه آنها توسط دولت عراق و اعزام مأموران وزارت اطلاعات تحت عنوان خانواده ساكنان و شكنجه رواني ساكنان را قويا محكوم و اعلام مي كنيم آمريكا و ملل متحد بايد حفاظت آنها را تامين و تضمين كنند، در غير اينصورت بخشي از سلاحهاي انفرادي خودشان را براي دفاع از خود در مقابل شبه نظاميان وابسته به رژيم ايران به آنها بازگردانند. ليبرتي به عنوان كمپ پناهندگي شناخته و محاصره آن به ويژه محاصره پزشكي به طور كامل لغو شود».
بيانيه ضمن حمايت از مقاومت ايران و رئيس جمهور آن خانم مريم رجوي و طرحها و برنامه هايش براي آينده ايران تأكيد مي كند: بة رسميت شناختن اين مقاومت و مبارزه اش براي سرنگوني رژيم ايران نه تنها خواست مردم ايران بلكه نياز صلح و آرامش در منطقه و يك گام ضروري براي شكست دادن پديده شوم بنيادگرايي است.
دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران
12تير 1394 (3ژوييه 2015)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر