سه‌شنبه، تیر ۱۶، ۱۳۹۴

روزنامه حکومتی وطن امروز: «چه‌بسا فاجعه‎ای در حال رقم خوردن است»#ایران#

تاريخ: PM 8:42:39 1394/4/16

سایت اتمی رژیم



روزنامه وطن امروز از باند خامنه‌ای در سرمقاله 15تیر94 ضمن سوز و گداز از چشم‌انداز نوشیدن جام زهر توسط رژیم نوشت: «مذاکرات هسته‎ای رو به پایان است... توافقی که در صورت حصول به سبب تأثیر تعیین‎کننده‎ای که در سرنوشت و آینده انقلاب و نظام دارد، مقطع کنونی را بدل به یکی از مقاطع حساس تاریخ انقلاب خواهد کرد... . اما مفاد آن هنوز که هنوز است از مردم پنهان داشته شده و آحاد جامعه هنوز آن‌گونه که باید در جریان چند و چون جزئیات ماجرا نیستند».

این روزنامه حکومتی ضمن حمله به باند روحانی – رفسنجانی می‌نویسد: «مونولوگ و تک‎صدایی مطلق دولت تقریباً مجالی برای مواجهه ملت با روایتی غیر از روایت دولتی در این باره باقی نگذاشته است!... . در واقع شرایط به گونه‎ای است که متأسفانه به‌دلیل عدم توفیق دولت در رقم زدن یک «توافق خوب» و وجود فاصله‎های بسیار و گسست عمیق میان «آنچه رقم زده‎اند» و «آنچه مرقوم داشته‎اند»، جریانی به‌شدت از آگاهی و دانایی مردم نسبت به مفاد توافق انجام گرفته هراس دارد و بر آن است که با بزک کردن اندک دستاوردهای ناچیز، فضا را در نظر ملت وارونه جلوه داده و چه‌بسا فاجعه‎ای را که در حال رقم خوردن است».

روزنامه نزدیک به باند خامنه‌ای در فراز دیگری از سر مقاله خود از اینکه باند روحانی – رفسنجانی خامنه‌ای را در معرض نوشیدن جام زهر گذاشته‌اند نوشت: «از قرار معلوم برخی مسئولان منتظرند نخست رهبری موضع بگیرند، بعد این حضرات فرمایشات ایشان را تأیید کنند! لیکن ولایتمداری منحصر در سر دادن تکبیر حین فرمایشات رهبری نیست، ولایتمداری به درک دغدغه‎های ایشان و فهم اشارات حضرت و به مقتضای آن عمل کردن است. ولایتمداری به این نیست که «سربازان» عقب ایستاده و «فرمانده» را برای پاکسازی خط به میدان بفرستند! چیزی که متأسفانه امروز در مرام برخی مسئولان دیده می‎شود! اگر بخواهیم بدون تعارف سخن بگوییم واقعیت این است که متأسفانه برخی رهبری را برای خود هزینه می‎کنند، حال آن که اقتضای ولایتمداری به آن است که خود را هزینه کنیم تا لازم نباشد از رهبری هزینه شود».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر