سه‌شنبه، تیر ۰۹، ۱۳۹۴

#ایران# سخنرانی اوینیحول بوبونازارووا - اولین زن کاندیدای ریاست‌جمهوری و مادر حقوق‌بشر تاجیکستان در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس - 23خرداد 94

اوینیحول بوبونازارووا - اولین زن کاندیدای ریاست‌جمهوری و مادر حقوق‌بشر تاجیکستان   كنفرانسها
تاريخ: AM 9:17:17 1394/4/7



اوینیحول بوبونازارووا - اولین زن کاندیدای ریاست‌جمهوری و مادر حقوق‌بشر تاجیکستان



من از تاجیکستانم. همایون باد پنجاه سال وجود شما مجاهدان. من این‌جا آمدم تا در پهلوی شما باشم و تلاشهای شما را برای آزادی و دموکراسی طرفداری کنم. خانم مریم رجوی مشعل فروزان این حرکت آزادیخواهی است. این خانم توانسته درد ملت را به صحنه بکشد و امروز ما دیدیم که دولتهای ابرقدرت، دولتهایی که تأثیر دارند بر سیاست جهانی امروز شما را بشناسند و وعده بدهند که شما را دستگیری می‌کنند. من باور دارم که تلاشهای شما، زحمتهای شما با دستگیری جامعه جهانی میوه خود را می‌دهد. من سر تعظیم فرود می‌آورم به مادر عزیز رضایی و هزار مادرانی که عزیزان خود را از دست دادند. همایون باد این حرکت. همایون باد آزادیخواهی شما، همایون باد وطن‌پروری شما، دردهای شما، من با شمایم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر