دوشنبه، تیر ۰۸، ۱۳۹۴

#ایران#وکیل محمدعلی طاهری: از صداوسیما به خاطر دروغ و تهمت، شکایت می‌کنم





 
سعید خلیلی وکیل محمدعلی طاهری اعلام کرده است که از صدا و سیما به خاطر انتشار دروغ و تهمت از طرف خانواده طاهری شکایت خواهد کرد.

به گزارش کلمه، صدا و سیما در اقدامی عجیب در بخش خبری که به این موضوع اختصاص داده بود ارتباط نامشروع را هم به محمدعلی طاهری نسبت داد. اتهامی که به گفته وکیل او در پرونده های جاری طاهری مطلقاْ مطرح نبوده است .

سعید خلیلی وکیل طاهری در صفحه فیس بوک خود در باره دروغهای صدا و سیما نوشته است:
وظیفه که از سوی این خانواده به من محول شده است شکایت از مسئولان انتشار خبر دروغ و افترا آمیز در بخش های خبری ۸/۳۰ و شبکه خبر است . متاسفانه افراد خاصی که تعهد حرفه ای لازم را ندارند انتشار شایعه صدور حکم اعدام آقای طاهری را کافی ندیده و از تلویزیون سراسری تهمت ارتباط نامشروع را هم به ایشان نسبت داده اند اتهامی که در پرونده های جاری ایشان مطلقاْ مطرح نبوده است و حتی برفرض مطرح بودن هم انتشار آن جایز نبود ، لذا ایشان مرتکب دو گناه و جرم شده اند یکی انتشار خبری کذب و دیگری تهمت ناروا به یک مومن ، که با توجه به اهمیت آبروی مؤمن در شریعت اسلام که از آبروی کعبه بالاتر است ، مسئولان رسانه ملی با نشر چنین تهمتی آبروی یک مسلمان مومن را هتک کرده اند و من موظف به اعلام شکایت و دادخواهی شده ام مگر اینکه مسئولان صدا و سیما با تصحیح خبر و عذرخواهی خطای خود را جبران کنند.


[تاريخ مطلب: هشتم تير ۱۳۹۴ برابر با بيست و نهم ژوئن ۲۰۱۵]
 پیک ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر