یکشنبه، تیر ۰۷، ۱۳۹۴

#‏ایران‬ ‫#وزارت اطلاعات خطاب به خانواده ملک محمد آبادیان: شما کسی ندارید که از شما حمایت کند!



وزارت اطلاعات به خانواده ملک محمد آبادیان: شما کسی ندارید که از شما حمایت کند!
بام- وزارت اطلاعات در تهیدد ضمنی به خانواده ملک محمد آبادیان، که پس از نقض احکام صادره توسط دیوان عالی کشور و ازادی مولوی نقشبندی خواستار آزادی پدر خود بودند، گفته: اگر هم بخواهیم آزادشان کنیم سند ۵ میلیاردی می خواهیم شما که کسی ندارید از شما حمایت کند مولوی نقشبندی بخاطر اینکه امام جمعه بود حمایت کننده داشت ولی شما که نمی توانید تهیه کنید.
خبرگزاری بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی به نقل از کمپین فعالین بلوچ، نسرین آبادیان دختر ملک محمد آبادیان از وضعیت بد خانواده خود پس از بازداشت پدر و برادرانش و تعلل کردن در رسیدگی به وضعیت این زندانیان خبر داده است.
وی گفت: بخاطر نبود پدر و برادران و نداشتن سر پرست مرد در خانواده ما با مشکلات خیلی زیادی رو به رو شدیم، همه زندگی ما بهم ریخته، بیماری خودم یه طرف بیماری خواهرم یه طرف.
وی در توضیح بیشتر گفت: خواهر ۱۰ ساله ام فاطمه، چند مدته که بخاطر یرقان شدید کبدش خراب شده و حال جسمانیش خراب است و ما کسی نداریم به وضعیتش رسیدگی کند چون هم پدرم و هم برادرانم در زندان هستند و ما کسی نداریم که نه خرج و مخارج معالجه و نه رفت و آمد برای بردن پیش یک متخصص خارج از استان را انجام دهد کاری از دست ما برنمیاد و خانواده ما از دیدنش در این وضعیت زجر می بینند. هر روز خواهرم کوچکم گریه می کند و بهانه پدرش را می گیرد و مریضی هم خیلی ضعیفش کرده است اما پدر و سرپرستی نیست که اونو ببره دکتر و رسیدگی کنه.
وی افزود: با وجود نقض حکم پدرم در دیوان عالی کشور و وعده های همیشگی آزادی پدرم که توسط مسئولان داده می شود و هیچ خبری از آزادی نیست و ما در چنین شرایط بدی هستیم باید چکار کنیم؟! تکلیف ما بعد از گذشت سه سال چیه؟ چقدر دیگه باید زجر بکشیم؟
خانم آبادیان در ادامه گفت: قبل از ماه رمضان برادر کوچیکم برای پیگیری وضعیت پدر و برادرانم رفتند هم دادستان محمد مرزیه و هم نماینده رهبری سلیمانی گفتند که ما هر چه زودتر برای آزادی آنها اقدام می کنیم اما این حر ف هم دروغ از آب در آمد و وقتی برادرم رفته به وزارت اطلاعات آنها گفتند که ما در این سه چهار سال به نتایج دیگری رسیدیم و دلایل دیگری پیدا کردیم که جرمشان را اثبات می کند اما در جواب برادرم که گفته “پس چرا دلایل را ارائه نمی کنید” هیچ جوابی ندادند و باز هم به تهدید گفتند اگر هم آزادش کنیم سند ۵ میلیاردی می خواهیم شما که نمی توانید تهیه کنید کسی نیست که از شما حمایت کند، شما کمپینی ندارید که از شما حمایت کند اگر مولوی نقشبندی توانسته این سند را تهیه کند چون جایگاه اجتماعی داشته و آشنا داشته و برایش تهیه کردند برای شما که کسی نمی آید سند ۵ میلیاردی بگذارد.
وی در پایان از کلیه علما، مردم و نهادهای حقوق بشری خواست به وضعیت پدر و برادر وی توجه کنند و برای آزادی آنها تلاش کنند.
گفتنی است ملک محمد آبادیان ، و سه فرزندش به نام های هادی آبادیان، جواد آبادیان و عبدالله آبادیان اسفند ماه سال ۹۰ به اتهام ترور مولوی جنگی زهی به همراه مولوی فتحی محمد نقشبندی و فرزندش عبدالغفار نقشبندی بازداشت شدند و پس از مدتی حکم اعدام برای وی و یکی از فرزندانش صادر شد اما دیوان عالی کشور رای به نقض حکم صادره داد و پس از مدتی مولوی نقشبندی که از سوی وزارت اطلاعات به عنوان متهم اصلی معرفی می شد با وجود تبرئه با سند۵ میلیارد تومانی آزاد شد اما دیگر هم پرونده ای ها همچنان در بازداشت به سر می برند و وزارت اطلاعات همچنان از آزاد کردن آنها سر باز زده و به بهانه های مختلف تعلل می کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر