دوشنبه، تیر ۰۸، ۱۳۹۴

#ایران# هر هفته حکم قصاص و اعدام در استان فارس اجرا می شود!

عکس ‏‎Freedom Messenger - Ghasedane Azadi‎‏



خبرگزاری قاصدان آزادی :به گزارش خبرگزاری حکومتی ایرنا, رییس کل دادگستری رژیم در استان فارس می گوید که ما همه حدود را در ملاء عام اجرا نمی کنیم، تقریبا هر هفته حکم قصاص و اعدام در فارس اجرا می شود ولی همه آنها را بین مردم نمی آوریم مگر در مورد جنایتکارانی که احساسات جامعه را جریحه دارد کرده اند یا دامنه جنایت آنان به گونه ای بوده که امنیت عمومی جامعه را تحت تاثیر قرار داده است.
وی در باره ی صحنه های اعدام در ملاء عام یا تماشای افراد زیر سن قانونی از مناظر اعدام، گفت: “ما نیز به بازتاب بیرونی این صحنه ها رضایت نداریم و می پذیریم که باید روی مکان اجرای حکم حساسیت خاص داشت”.
القاصی مهر, ادعا کرد: “موضوع مهمی که بعد از اجرای حدود و احکام اعدام و قصاص درملاء عام اندازه گیری می شود و ما آن را مد نظر داریم اغنای وجدانی جامعه است، جامعه باید بعد از اجرای یک حکم قصاص به اغنای وجدانی برسد”.
حال که جانیان رژیم آخوندی اینگونه به جنایتهایشان اعتراف می کنند,جامعه بین المللی باید به سکوت خود در قبال کشتار و اعدام گسترده در ایران پایان داده و پرونده جنایت علیه بشریت آخوند علی خامنه ای و سایر آخوندهای همدست وی را به شورای امنیت سازمان ملل متحد ارسال کنند.
Freedom Messenger - Ghasedane Azadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر