10:07:06 PM 1392/5/23
جنگ گرگها بين باند خامنه ای و باند رفسنجانی بر سر کابينه آخوند روحانی
کيهان-
ارگان ولی فقيه ارتجاع: صدای امام هنوز زنده است که نگذاريد نظام به دست
نااهلان و نامحرمان بيفتد، چگونه می توان پذيرفت که رهبر با حضور فتنه گران
در مسئوليت سرنوشت ساز کابينه موافق باشند؟!
در حاليکه اين روزها جلسات مجلس ارتجاع برای بررسی وضعيت اعضای کابينه آخوند روحانی در جريان است، کيهان ارگان ولی فقيه ارتجاع در سرمقاله سه شنبه 22مرداد خود وضعيت را سرنوشت ساز توصيف کرد و نوشت: سهم خواهی و تبديل کابينه به شرکت سهامی توسط برخی از مدعيان اصلاح طلبی بر کسی پوشيده نيست. اما معرفی کابينه و حضور چهره های تندرو و افراطی در کنار برخی چهره های فاقد هر گونه تخصص و سابقه- پرده از اين ماجرا فروافکند. لذا برای نمايندگان مجلس به يقين صدای امام هنوز زنده است که می گفت نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. و چه کسی نااهل تر و نامحرم تر از آنها که تا مرز براندازی نظام در سال 88 پيش رفتند؟ آيا نمايندگان سره را از ناسره جدا کرده و امانت را به اهلش می سپارند؟ اميد که چنين باشد و انتظار نيز که نمايندگان از اين آزمون سرنوشت ساز و تعيين کننده با سپيدرويی بيرون آيند. از سوی ديگر در همين شماره کيهان، پاسدار شريعتمداری نماينده خامنه ای در اين روزنامه، در مطلب ديگری با عنوان «تذکر غيرآيين نامه ای!»، نوشت: تأکيد رهبر بر حمايت از دکتر روحانی و دولت ايشان بوده است که از هم اکنون به عنوان يک وظيفه، واجب الاطاعه است. پالايش فهرست وزيران پيشنهادی روحانی از افرادی که به هر علت، شايستگی حضور در کابينه را ندارند، يکی از مؤثرترين و بزرگترين کمک مجلس به رئيس جمهور است. آيا رفع کاستی ها و جلوگيری از ناراستی ها در کابينه پيشنهادی آقای روحانی، خدمت شايسته و در خور تقديری به رئيس جمهور محترم نيست؟! رهبر بارها به صراحت از فتنه 88 و خيانت اصحاب فتنه به نظام ياد کرده اند. بنابراين چگونه می توان پذيرفت که با حضور برخی از فتنه گران در مسئوليت سرنوشت ساز کابينه رئيس جمهور، موافق باشند؟! آخوند احمد خاتمی از مهره های اصلی خامنه ای: شکل گيری کابينه به اين معنا نيست که از معيارها دست برداشته شود، معيار اعتدال فقط و فقط رهبری است، هنوز رنج عميق فتنه 88 در دل رهبری است آخوند احمد خاتمی از مهره های اصلی خامنه ای در حوزه و خبرگان ارتجاع، نيز بار ديگر تأکيد کرد منظور از اعتدال، يعنی خامنه ای است و نبايد کابينه جديد، به بهای جابه جا شدن معيارها شکل بگيرد. وی که در بروجن صحبت می کرد، گفت: رهبری دهها بار کلمه فتنه را گفتند و هنوز رنج عميق فتنه سال 88 در دل ايشان است. بنابراين معيارها نبايد جابه جا شود، معيار اعتدال مشخص است و معيار اعتدال فقط و فقط رهبری است و حجت شرعی ما آقا است. در فتنه سال 88 آتش افروزی کردند و شورشهای خيابانی را هدايت کردند. لذا اميدواريم مجلس چشمهايش را خوب باز کند و اين دو سه روز روز امتحان است. به هر حال کابينه بايد شکل بگيرد، اما به اين معنا نيست که از معيارها دست برداشته شود. بايد هواسمان در عرصه سياسی جمع باشد که معيارهای جابه جا نشود. | |||

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر