8:48:41 PM 1392/5/23
پيام تسليت رئيس جمهور برگزيده مقاومت به هموطنان در استانهای سيلزده
خانم
مريم رجوی مرگ دلخراش عده يی از هموطنان بی پناه بر اثر جاری شدن سيلابهای
ويرانگر در چهار استان سيستان و بلوچستان، کرمان، فارس و هرمزگان را به
مردم استانهای مصيبت زده تسليت گفت.
وقوع سيل و قطع شدن راههای ارتباطی در اکثر روستاهای اين چهار استان، هموطنانمان را، در محاصره و در خطر بی خانمانی و مرگ قرار داده است. طبق آمارهای رسمی، تا کنون، سيل ۵۲ روستا و ۱۵ شهرستان را فراگرفته و منجر به کشته شدن ۱۱تن از هموطنان و خسارتهای مالی بسيار زياد به مزارع و مناطق مسکونی مردم شده است. رژيم ضدبشری آخوندی که کمترين اهميتی برای جان و مال مردم قائل نيست، بر طبق سياست هميشگی خود اقدام مؤثری برای کمک رسانی به آسيب ديدگان نکرده و نرسيدن امداد به سيلزدگان، آنان را در شرايط دشواری قرار داده است. از کليه هموطنان ساکن استانهای سيلزده و مناطق همجوار خواست تا مستقل از نهادهای سرکوب و چپاول رژيم، به ياری سيل زدگان بشتابند. | |||

هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر