دوشنبه، خرداد ۲۶، ۱۳۹۳

گزارشي كوتاه از ابتداي يورش به زندان و انتقال زندانيان محكوم به اعدام به نقطه نامعلوم در زندان گوهردشت


www.kanoonjb.com
كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 25 خرداد 93 : صبح روز شنبه 24 خرداد  ابتدا از زندانيان محكوم به اعدام حامد احمدي ، جمشید و جهانگیردهقاني و کمال ملايي خواسته بودند كه جهت رفتن به دادگاه و... به زير هشت مراجعه كنند كه با توجه به فريبكاري هاي دست اندركاران زندان آنان از رفتن به زير هشت امتناع کرده بودند، تا اينكه ساعت 9 صبح ماموران به بند آنان هجوم آورد و جهت انتقال اين زندانيان اقدام كردند.
 از جمله ماموراني كه در اين يورش غير انساني  به زندانيان شركت داشتند، مدیر زندان گوهردشت (مردانی)،معاون اجرایی( امیریان)،معاون زندان(خادم)،ریس اندرزگاه 4( طریقی)،رییس حفاظت اطلاعات ( بحرینی)،مسئول پرونده اهل سنت در تهران (فردي بنام داوری) و چند نفر از مأموران لباس شخصي اطلاعاتي و گارد ضد شورش استان تهران ،رئيس گارد (ذو القعدی زاده)،مسئول تربیت بدنی(فردي بنام عزیزی) بودند كه ابتدا زندانیان را تهدید به ضرب و شتم توسط گارد زندان کردند، اما زندانيان در مقابل آنان ايستادند و نگذاشتند كه هم بندي هاي محكوم به اعدام را با خود ببرند. ماموران در اين يورش،  ساعت 11:30 همه زندانیان را مستمراً  تهدید به ضرب و شتم  و برخورد شديد مينمودند و تلفن و گاز آشپزخانه را قطع کردند.
تا اينكه  ساعت 13 چهار زندانی را به زور از میان هم بندیان خود جدا كرده و با زدن دستبند و پابند به آنان،  به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر