دوشنبه، خرداد ۱۲، ۱۳۹۳

حمله هکرهای رژیم ایران به اطلاعات شخصی جان بولتون نماینده پیشین سابق آمریکا در سازمان ملل متحد

3:39:20 PM 1393/3/11
جان بولتون
جان بولتون


روزنامه نیویورک تایمز، در گزارشی درباره حمله به سایتهای شخصیتهای سیاسی آمریکا نوشت: جان بولتون گفت، این هفته متوجه شده که اطلاعات شخصی اش توسط گروهی که یک شرکت امنیت سایبری در تگزاس آن را یک گروه ایرانی شناسایی کرد، ربوده شده است.

جان بولتون، گفت: «فکر می کنم این هکرها برای دریافت همهٴ اسراری که دولت اوباما درباره برنامه هسته یی (رژیم) ایران به من داده، دنبال من بوده اند... افتخار می کنم که من را انتخاب کردند. احتمالاً آنها دنبال کسی بوده اند که در واشینگتن بیش از همه ضد رژیم ایران است. مفتخرم که این جایزه را دریافت کردم».

نیویورک تایمز می افزاید: به نظر می رسد این اقدامات در سال 2011، تنها چند ماه بعد از کشف ویروس استاکس نت شروع شده باشد. ویروسی که به مرکز غنی سازی (رژیم) ایران در نطنز حمله کرد و بیش از هزار سانتریفوژ را نابود نمود. از آن زمان تا کنون، مقامهای اطلاعاتی آمریکا، رژیم ایران را به عنوان یک تهدید سایبری رو به گسترش به حساب آورده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر