دوشنبه، خرداد ۱۲، ۱۳۹۳

عاطف مخالیف نماینده پارلمان مصر: اعدام غلامرضا خسروی نشان می دهد ساعت سرنگونی رژیم ایران نزدیکتر شده است

8:19:34 AM 1393/3/12
عاطف مخالیف-نماینده پارلمان مصر
عاطف مخالیف-نماینده پارلمان مصر


عاطف مخالیف-نماینده پارلمان مصر درباره شهادت مجاهد قهرمان غلامرضا خسروی گفت:
در حقیقت وقتی که خبر را دریافت کردیم این خبر تأکیدی بر این است که وقتی شهیدی از مجاهدین خلق به خاک می افتد نشان دهنده این است که ساعت سرنگونی رژیم آخوندی نزدیکتر شده است و من به مردم ایران می گویم سازمان مجاهدین خلق عزیزترین داراییهایش را برای برقراری دموکراسی برای تمام مردم ایران فدا می کند، و امروز که شهیدی به خاک می افتد شهید راه حقیقت، شهید راه دموکراسی شهید غلامرضا خسروی، این نشان دهنده وحشت رژیم آخوندی از تلاشها و فعالیتهای مجاهدین خلق در راه برقراری دموکراسی برای تمام مردم ایران است. مردم ایران را فرا می خوانم به مقاومت در برابر دیکتاتوری آخوندی که خودش را در اعدامهای پی درپی کسانی که می ایستند و حرف حق می زند نشان می دهد.

درود بر شهدای مجاهد خلق
ما در مصر به عنوان اعضای پارلمان با سازمان مجاهدین خلق دیدارهای بسیاری داشته ایم، در بسیاری از کنفرانس هایی که از جهان می خواست در برابر دیکتاتوری آخوندی و رئیس جدیدش روحانی که فساد آن همه جهان را فراگرفته و فقط مختص ایران نیست، بایستد.

ما تمام اعمال رژیم آخوندی را محکوم می کنیم و از جامعه جهانی می خواهیم با قدرت و محکم در مقابل آنچه که حکومت آخوندی و روحانی علیه مجاهدین خلق انجام می دهد بایستند، (مجاهدین) فقط خواهان برقراری دموکراسی در کشورشان هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر