سه‌شنبه، شهریور ۲۵، ۱۳۹۳

پیام و هشدار مردم به آخوند روحانی!

8:56:19 PM 1393/6/24

حسن روحانی
حسن روحانی
طی 3ماه گذشته اعتراضات اجتماعی به یک کیفیت نوین بالغ شده است این کیفیت نوین از یک طرف حاکی از رشد چشمگیر اعتراضات است واز طرف دیگر نشانگر درجه‌ای از فضای ملتهب جوشان اجتماعی است که مردم در جریان بسیاری از اعتراضات با نیروهای سرکوبگر رژیم درگیر می‌شوند.
شدت و حدت درگیری مردم بانیروی سرکوب آن‌چنان است که نیروی انتظامی رژیم و سایر نیروهای سرکوبگر حریف مقاومتهای مردمی نمی‌شوند، و در بسیاری اوقات ناگزیر به ترک صحنه می‌شوند. از جمله این درگیریها، درگیری 3روزه گسترده روستاییان بندرعباس، با مأموران رژیم است، اعتراض مردم زنجان به آلودگی هوا نیز به درگیری با نیروی انتظامی کشید و روز جمه 21شهریور مردم با نیروی انتظامی درگیر شدند که در جریان آن مردم با آتش زدن دو خودرو نیروی انتظامی رژیم خشم خود را از فعالیتهای کارخانه سرب وآلودگی هوا نشان دادند.
درگیری مردم زنجان با نیروی انتظامی رژیم در حالی بود که این نیروی سرکوبگر از قبل در جریان تجمع مردم قرار داشت و در آماده‌باش بود، اما به‌رغم آماده‌باش نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی رژیم، مردم و جوانان زنجان به مقابله با آنان پرداختند و یک خودرو انتظامی را در میدان سعدی با کوکتل مولوتوف به آش کشیدند و در همین روز یک خودرو دیگر را در سعدی جنوبی به آتش کشیدند.
در تهران، جوانان در پارک لاله و در منطقه تهران پارس با بسیجیان مزدور درگیر شدند و آنها را گوشمالی دادند. این درگیریها به‌دنبال مزاحمت بسیجیان برای جوانان صورت گرفت.
تعدادی از جوانان کرج، روز 19شهریور در مقابل مسجد جامع این شهر با بسیجیان مزدور که مزاحم آنها شده و اقدام به تفتیش خودرو آنها کردند، درگیر شدند.
نمونه‌های فوق تنها چند نمونه از درگیری مردم با نیروهای سرکوبگر رژیم طی روزهای اخیر است که طبعاً مجال بیان تمامی موارد نیست.
اعتراضات اجتماعی علیه رژیم آخوندی و به‌ویژه درگیریهای اخیر، در واقع پاسخی به آخوند حسن روحانی شیاد است که دولت خود را دجالگرانه دولت ”اعتدال و امید“ می‌نامید و به قصد فریب مردم تلاش می‌کرد که مبارزات مردم را منحرف کند وبا دادن وعده‌های کاذب از گسترش اعتراضات اجتماعی جلوگیری کند. اما مردم با گسترش اعتراضات و تبدیل اعتراضات به درگیری با مأموران رژیم، پاسخ او وعده‌های پوشالی‌اش را دادند.
گسترش اعتراضات مردمی وتبدیل شدن آنها به درگیری با نیروی سرکوب رژیم، بیانگر این است که هیچ وعده‌یی از جانب سران رژیم نمی‌تواند مردم را بفریبد و آنان را از تلاش و فعالیت برای رسیدن به خواستهای اجتماعی و سیاسی خود بازدارد.
ضمنا پیام اعتراضات مردمی و درگیری با مزدوران رژیم، نشانه ورشکستگی این دولت و شکست آخوند روحانی در زمینه تحقق وعده‌هایش مبنی بر بهبود بخشیدن به وضعیت اقتصادی و اجتماعی است.
از جمله مردم زنجان آخوند روحانی را در پلاکاردهایشان دروغگو خطاب می‌کنند زیرا او نه تنها به وعده سال گذشته خود برای انتقال کارخانه سرب از نزدیک شهر عمل نکرده بلکه همان سیاست ضد‌مردمی دولت احمدی‌نژاد را ادامه داده است.
اکنون پس ازیک سال از روی کارآمدن دولت، کسی از مردم وقعی به وعده‌های پوشالی این دولت و کارگزاران آن نمی‌گذارد. به همین دلیل است که مردم اهواز در تظاهرات 10هزارنفره خود در اعتراض به انتقال آب کارون، تراکتهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود: ”روحانی دروغگو اون همه وعدهات کو“
چرا که وضعیت اقتصادی، اجتماعی مردم نه تنها از زمان روی کارآمدن این دولت ضد‌مردمی بهبود نیافته، بلکه شرایط زندگی از هر جهت سخت‌تر و طاقت‌فرساتر شده است.
این چنین است که بعد از گذشت یک سال مردم با اعتراضات گسترش یابنده خود مهر بطلان بر ادعاهای روحانی و دولتش می‌زنند و بساط فریب ودجالیت این آخوند شیاد و به قول خود مردم ”دروغگو“ را به هم می‌ریزند و شکست سیاستهای این دولت را اعلام می‌کنند و این هشدار و پیامی است از جانب مردم به‌جان آمده به آخوند روحانی.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر