پنجشنبه، شهریور ۲۰، ۱۳۹۳

ایران در والیبال از آرژانتین انتقام گرفت

شکست ولاسکو مقابل شاگردان سابقش

والیبالیست‌های ایرانی در دور دوم مسابقات والیبال قهرمانی جهان توانستند در یک بازی فوق‌العاده زیبا و حساب شده و در سه ست پیاپی تیم آرژانتین را شکست دهند.
خولیو ولاسکو که پیش از اسلوبودان کواچ هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده داشت، در این دوره از مسابقات با سرمربیگری تیم آرژانتین مقابل شاگردان سابق خود قرار گرفت.
اما شاگردان سابق ولاسکو درس خود را به خوبی پس دادند و آرژانتینی‌های تحت هدایت ولاسکو را در سه ست با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۶ شکست دادند تا با ۱۱ امتیاز در وضعیت بهتری نسبت به سایر تیم‌ها در صدر گروه E جای گیرند.
 تیم‌های فرانسه و صربستان به ترتیب با ۱۰ و ۹ امتیاز پشت سر ایران قرار دارند.
ولاسکو پس از شکست آرژانتین مقابل شاگردان سابقش گفت: «ایران راه بازی کردن را بلد شده و می داند در زمین دارد چه کار می‌کند. به نظرم کواچ با تیم عالی کرده است. تیم نسبت به زمانی که من در ایران بودم پیشرفت خوبی داشته و الان دارد در سطح برتر بازی می کند.»
وی افزود: «ایران در مسابقات امسال امید به صعود دارد و به نظرم اگر همین‌طور در سطح عالی بازی کند به خواسته اش می‌رسد.»
کواچ سرمربی تیم ایران هم درباره وضعیت تیمش بعد از بازی اظهار داشت: «بازیکنان انگیزه زیادی برای رویارویی با تیم ولاسکو داشتند و من هم سعی کردم هیجان آن ها را کنترل کنم. طبیعی بود که آن ها انگیزه زیادی برای بازی مقابل خولیو ولاسکو داشتند. من هم سعی نکردم این انگیزه را از آن‌ها بگیرم. والیبال ایران پیشرفت زیادی کرده و الان بهترین ورزش تیمی ایران است.»
تیم ایران روز چهارشنبه توانست استرالیا را با نتیجه مشابه ۳ بر صفر و به راحتی شکست دهد.
والیبالیست‌های ایرانی روز شنبه آینده با تیم لهستان دیدار خواهند کرد و یکشنبه هم به مصاف تیم صربستان می‌روند.
این رقابت‌ها در کشور لهستان برگزار می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر