پنجشنبه، شهریور ۲۰، ۱۳۹۳

چه خبرا؟! بازگشت رسمی شیرینی دانمارکی به ایران

ف.م.سخن

از طرف دیگر مارتین لیدگارد وزیر امور خارجه دانمارک با محمد جواد ظریف در مشهد ملاقات کرد. انگار نه انگار که بر سر جریان کاریکاتور حضرت محمد (ص) سفارت دانمارک مورد هجوم عده‌ای حزب‌اللهی قرار گرفت و انگار نه انگار که شیرینی دانمارکی برای مدتی به شیرینی محمدی تغییر نام داد...
حال شما؟ احوال شما؟ چه خبرا؟ غیر از عمل جراحی پروستات آقا که همه چیز را تحت‌الشعاع خودش قرار داده بود خبرهای دیگری هم بود؟ پرزیدنت اوباما انگار تازه از خواب بیدار شده باشد گفته است تا داعش را تضعیف و نابود نکنیم از پای نمی‌نشینیم. دست‌شان درد نکند. با ایران هنوز سر ناسازگاری دارند ولی این طور که پیداست ایران و امریکا دست در دست هم در عراق و سوریه خدمت داعش خواهند رسید. ببین داعش چقدر ترسناک است که از دست او به مار غاشیه بشار اسد باید پناه برد.
از طرف دیگر مارتین لیدگارد وزیر امور خارجه دانمارک با محمد جواد ظریف در مشهد ملاقات کرد. انگار نه انگار که بر سر جریان کاریکاتور حضرت محمد (ص) سفارت دانمارک مورد هجوم عده‌ای حزب‌اللهی قرار گرفت و انگار نه انگار که شیرینی دانمارکی برای مدتی به شیرینی محمدی تغییر نام داد. سیاست و دیپلماسی‌ست دیگر! علم همه ی ممکنات و مقدورات!
عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده اتمی ایران گفته است که چهارچوب تحریم‌ها شکاف‌های عظیم برداشته است. نامبرده نگفت که قرار است از این شکاف‌ها پول بر سر ملت ایران ببارد یا چیز دیگر.
کار غنچه قوامی -دختر ایرانی بریتانیایی- کم کم به عفو بین‌الملل و این‌ها کشیده است. غنچه خانم می‌خواسته وارد استادیوم والیبال شود و مسابقه ایران و ایتالیا را از نزدیک تماشا کند که دستگیر می‌شود و حالا دیگر کار او ابعاد بین‌المللی پیدا کرده است. باید منتظر باشیم ناوگان بریتانیای کبیر در خلیج فارس به خاطر غنچه خانم لنگر بیندازد و هاکوپیان استثنائا یک دست لباس زنانه برای ایشان بدوزد. آقا راه بدهید زنان را بروند والیبال تماشا کنند! آخر این چه کاری است که با زنان ما می‌کنید؟
باز هم خبر داریم ولی می‌ترسیم حوصله‌تان سر برود. پس تا شماره بعد خدا نگهدار.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر