یکشنبه، شهریور ۲۳، ۱۳۹۳

* مناطق آزاد حیاط خلوت برخی مدیران و آقازاده‌ها شده است *




عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مناطق آزاد از جمله کیش به حیاط خلوت مدیران و برخی آقا زاده ها تبدیل شده است، گفت: نابسامانی ها و ضعف مدیریتی در مناطق آزاد جدی و بسیارآشکار است که مسئولان باید به این موضوع در اولین فرصت رسیدگی کنند.


بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت،‌با تاکید بر اینکه مناطق آزاد از جمله کیش به حیاط خلوت مدیران و برخی آقا زاده ها تبدیل شده است، ‌گفت: ترکان یک مدیر اجرایی است از این رو با حضور وی توقع می رود که مناطق آزاد را ساماندهی و حضور اینگونه مدیران جلو گیری کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نظارت کافی برعملکرد مدیران مناطق آزاد به ویژه کیش در دوره های مختلف نشده است،‌ گفت:  نابسامانی ها و ضعف مدیریتی در مناطق آزاد جدی و بسیار آشکار است و قطعا این معضل در آینده  نه تنها نارضایتی مردم را در پی دارد هزینه های هنگفتی نیز به بار خواهد آورد.

....................................................................

هیات پارلمانی فرانسه به ایران آمد

هیات پارلمانی فرانسه به ریاست رئیس کمیسیون دفاعی مجلس ملی این کشور به ایران سفر کردند.

به گزارش ایسنا، هیات پارلمانی فرانسه، به ریاست رئیس کمیسیون دفاعی مجلس ملی این کشور با برخی از مقامات وزارت خارجه و همچنین علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

هیات پارلمانی فرانسه تا دوشنبه در ایران حضور خواهند داشت.

[تاريخ مطلب: بيست و سوم شهريور ۱۳۹۳ برابر با چهاردهم سپتامبر ۲۰۱۴] پیک ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر