چهارشنبه، اردیبهشت ۲۳، ۱۳۹۴

یک شهروند تهرانی در نبرد با داعش جان باخت


  5/12/2015 |






NNSROJ: به گزارش مرکز اطلاع رسانی یگان های مدافع خلق "محمد حسین کریمی" از اعضای فارس ی.پ.گ روز ۹ ماه مه طی نبردی در یکی از روستاهای غرب شهر سریکانی با گروه دولت اسلامی جان خود را از دست داده است.

بنا به این گزارش این عضو یگان های مدافع خلق اصالتا اهل تهران بوده و زمستان ۲۰۱۵ برای مبارزه با گروه دولت اسلامی به روژاوا عزیمت کرده و به عضویت ی.پ.گ در آمده است.

همچنین دو عضو دیگر ی.پ.گ نیز به نام های "دلوان سلیمان و علی شمام" نیز در روزهای ۱۰ و ۱۱ ماه مه جان خود را از دست داده اند.

"محمد حسین کریمی" در فیلمی که پس از جان باختنش از سوی ی.پ.گ منتشر شده است در خصوص نحوه پیوستنش به صفوف ی.پ.گ می گوید "ما در منطقه دچار استبداد دینی هستیم مثل داعش، خلافتی که در رقم زدند در عراق و سوریه که هم دین را نابود کردند و هم دنیا. مبارزه با داعش هم دفاع از انسانیت است و هم دین و این دو از هم جدا نیستند. مهمترین انگیزه من این بود. به ی.پ.گ پیوستم تا از انسانیت دفاع کنم و برابر استبداد بایستم. استبدادی که در کلیه کشورها کم و بیش وجود دارد اما در سوریه و عراق تنها راه دفاع مسلحانه در مقابل داعش است".

پیش از این نیز یکی دیگر از اعضای مشهدی یگان های مدافع خلق به نام "امیر قبادی" نیز در اواخر سال گذشته میلادی در نبرد با گروه داعش در شهر کوبانی جان خود را از دست داده بود.

همچنین طی یکسال گذشته بیش از ۱۰ عضو ی.پ.گ که دارای تابعیت کشورهایی چون ترکیه، بریتانیا، آلمانی و استرالیا در نبرد با گروه دولت اسلامی در غرب کُردستان جان خود را از دست داده بودند.

ده ها شهروند اروپایی، آفریقایی و آمریکایی پس از حمله سال گذشته گروه دولت اسلامی به غرب کُردستان برای مبارزه با این گروه به صفوف یگان های مدافع خلق پیوستند.

همچنین چندی پیش یکی از بازیگران انگلیسی تبار هالیوود به نام "میشل انرایت" برای مبارزه با گروه دولت اسلامی به صفوف یگان های مدافع خلق پیوسته بود.

ع.گ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر