چهارشنبه، تیر ۱۰، ۱۳۹۴

#ایران#پاسدار رحیم صفوی: اگر در آنسوی مرزها نجنگیم باید در کنار مرزها بجنگیم

تاريخ: PM 1:24:15 1394/4/9

پاسداران رژیم در سوریه - رحیم صفوی

پاسداران رژیم در سوریه - رحیم صفوی



پاسدار رحیم صفوی، مشاور نظامی خامنه‌ای، به اعتراضات در درون حاکمیت در مورد حضور نیروهای رژیم در عراق و سوریه واکنش نشان داد و گفت: برخی از جوانان می‌پرسند چرا ما باید از عراق و سوریه حمایت کنیم و من پاسخ می‌دهم که اگر در آن سوی مرزها نجنگیده و امنیت خود را در این مناطق تأمین نکنیم، باید با این تروریستها در کنار مرزهای خود بجنگیم.
 باید یادآوری کرد که پاسدار رحیم صفوی در روز 13مهر93  هم با اشاره به تهدیدات احتمالی آینده برای رژیم، به گمانه‌زنی پرداخته که «مبدأ این تهدیدات احتمالاً از دریای مدیترانه، دریای سرخ، اقیانوس هند تا دریای عمان و خلیج‌فارس (یا در واقع همه آبهای منطقه‌یی!) خواهد بود». این سرکرده پاسداران سپس به‌نیروهای رژیم هشدار داده که «باید تهدیدات و ماجراجویی احتمالی دشمنان را از مبدأء آن هدف قرار دهند».
قابل ذکر است سایت حکومتی تابناک روز 5خرداد 94 به‌نقل از دبیر شورای عالی امنیت رژیم نوشت: شمخانی از بهم ریختگی اوضاع منطقه ابراز وحشت کرد و گفت: اگر اوضاع را رها کنیم به‌زودی تهدید تکفیریها و داعش به مرزهای ما می‌رسد، باید دست دراز تجاوز دشمن از مرزهای ما دور شود و برای حفظ قدرت خود در مقابل این تهدید انسجام درونی مهم‌ترین مسأله است.
پاسدار شمخانی،در سخنانی دخالت رژیم آخوندی در عراق و سوریه را از ضرورتهای حفظ نظام آخوندی دانسته و گفته بود: ”برخی افکار انحرافی بیمار این روزها به ترویج این سؤال که ما را چه‌کار به این‌که در عراق و سوریه چه می‌گذرد، می‌پردازند، پاسخ این سؤال روشن است: اگر امثال تقوی در عراق خون ندهند ما باید در سیستان، آذربایجان، تهران، یزد و شیراز خون بدهیم. تقوی‌ها برای این در عراق خون می‌دهند تا ما در تهران خون ندهیم“. وی تصریح کرد که پاسدار جنایتکار تقوی از بنیانگذاران تشکل مزدوران رژیم در عراق بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر