یکشنبه، تیر ۲۸، ۱۳۹۴

#ایران#

علي نجاتي: اقرار عقرب زهر خورده


مي گويند عقرب هم از آب مي ترسد و هم از آتش وهنگامي كه در محاصره قرار مي گيرد و راه گريز ندارد، خودش به خودش نيش مي زند و مي ميرد.

شيوه زهرخوردن دوساله سيدعلي خامنه اي از شروع معامله اش با «شيطان بزرگ»، ازطريق يكي از «محترمين منطقه» نيز به نوعي سرنوشت عقربي را تداعي كند كه تنگناي محاصره زهرخورده يا ناگزير شده به خودش نيش زهر آگين بزند. با اين تفاوت كه عقرب بيچاره اينقدر شهامت دارد كه وقتي راه فرار را بسته مي بيند به يكباره كار را تمام مي كند ولي اين خليفه درمانده ارتجاع و فاشيسم ديني زهر را با اعمال شاقه خورده و شايد تصميم گرفته باشد كه در شعله هاي آتش بميرد تا اين كه شهامت خودكشي و ترك قدرت را داشته باشد.
آخر خامنه اي بعد از سكوتي طولاني ومعني دار در مورد توافق اتمي، درنمايش آخوندي به مناسبت عيد فطر حرفهايي زد كه رسانه هاي خارجي آن را در دوكلمه خلاصه كردند: «آري به توافق اتمي، نه به گرم شدن روابط با غرب». مقاومت ايران نيز اعلام كرد: تاكيد خامنه اي بر صدور تروريسم و بنيادگرايي، سرپوش گذاشتن بر عقب نشيني اتمي».
خامنه اي به صراحت بعد از چوب لاي چرخ گذاشتن نفس گير، ناگزير شد درمقابل باند رقيب كوتاه آمده و جرعه زهر را رسما قبول كند و بگويد: «نکته اول تشکر از دست اندرکاران اين مذاکرات طولاني و نفس‌گير، است رئيس جمهور محترم، هيئت مذاکره کننده بالخصوص که حقيقتا زحمت کشيدند»
كمي هم براي به دست آوردن دل دلواپسان رم كرده، دبه در آورد و شك و ترديد القا كرد، ولي آخرش اضافه كرد كه «براي تصويب اين متن يک مسير قانوني پيش بيني شده اي وجود دارد که بايد اين مسير را طي کند و خواهد کرد، انشاالله».
اما هم چنان كه اقتضاي طبيعت عقرب عمامه دار است، براي جان دادن به كالبد فاشيسم ديني كه قلب رأكتور آب سنگين آن را بيرون كشيده اند، نيش هاي زهر آگين خود را متوجه خلقهاي منطقه كرد و گفت: «نکته بعدي اين است که چه اين متن تصويب شود چه نشود از حمايت دوستانمان در منطقه دست نخواهيم کشيد».
كه ترجمه واقعي آن يعني صدور تروريسم وفرقه گرايي و بحران و بمب گذاري و امثال پاسدار قاسم سليمياني به عراق و سوريه و يمن ولبنان تا به قول كارگزاران ولي فقيه در مجلس آخوندي با انفجار هر بمب در خيابانهاي بغداد و بيروت يك تا چند ماه برعمر حكومت آخوندي افزوده شود.
مسخره تراز همه اين بازيها، اينكه سيدعلي روضه خوان كه يك شبه در خمره خبرگان از روضه خواني به آيت اللهي رسيده است، براي توجيه جرعه زهر اتمي، كه خواه و ناخواه براي خليفه ارتجاع و تروريسم مرگبار است، مدعي شد كه توافق تحميلي به رژيم همان فتوايي است كه خودش درمورد حرام بودن بمب صادر كرده بود!
اما عقرب زهر خورده در محاصره آب و آتش، به خصوص وقتي كه رسما اعتراف مي كند، هر بازي هم كه در بياورد، مرگ محتومش اگر دير و زود داشته باشد، ولي سوخت و سوز ندارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر