یکشنبه، تیر ۲۱، ۱۳۹۴

#ایران# رژيم سركوبگر ايران تن به حقوق بشر نمى دهد

عکس ‏‎Freedom Messenger - Ghasedane Azadi‎‏

خبرگزاری قاصدان آزادی: حشمت طبرزدى كه اخيرا از زندان آزاد شده است با تاكيد بر اينكه رژيم سركوبگر ايران تن به حقوق بشر نمى دهد، تصريح كرد: "اينكه توافق هسته اى به خودى خود موجب بهبود حقوق بشر شود ، يك توهم است."
وى كه طى ١٦ سال گذشته، زندان هاى مختلف جمهورى اسلامى را تجربه كرده، معتقد است كه مردم ایران باید از ضعف و استیصال رژیم بهره برداری کنند و حقوق بشر را به او تحمیل نمایند و بلکه موجبات دگرگونی رژیم را فراهم سازند.
طبرزدى در صفحه فيسبوك خود نوشت: برخی از مصاحبه های اخیر من این گونه برداشت کرده اند، گویا نظر من این است که هر نوع توافق با رژیم اسلامی حاکم بر ایران به خودی خود موجب بهبود حقوق بشر در ایران خواهد شد.من دچار چنین توهمی نیستم. برای این که این وحشی ها را خوب می شناسم. بلکه نظر من این است که توافق در شرایطی که رژیم مجبور شده است برسر میز مذاکره برگردد ، به معنای نوشیدن زهر اتمی است که به شدت آن ها را ضعیف می کند.اما این مردم ایران هستند که باید از این ضعف و استیصال رژیم بهره برداری کنند و حقوق بشر را به او تحمیل نمایند و بلکه موجبات دگرگونی رژیم را فراهم سازند.
همیشه گفته ام، رژیم سرکوبگر حاکم حتی حاضر می شود صلح خاورمیانه را به رسمیت بشناسد اما تن به حقوق بشر نمی دهد. برای این که از سرنوشت رژیم شاه پند گرفته و می داند اگر دست از سرکوب بردارد سرنگونی اش حتمی است.
12.7.2015 Freedom Messenger - Ghasedane Azadi

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر