سه‌شنبه، تیر ۰۸، ۱۳۹۵

#ایران#iran# شهاب عباسی و هادى البوخنفرنژاد از زندان اردبیل آزاد شدند




 28.6..2016


خبرگزاری هرانا – روز گذشته با اتمام دوره محکومیت حبس در تبعید، شهاب عباسی همراه برادرش غازی عباسی و عبدالرضا امیر خنافره، عبد الامیر مجدمی و جاسم مقدم پناه، هادی البوخنفر‌نژاد و سامی جدماوى‌نژاد اهل شادگان استان خوزستان در اواخر مرداد ١٣٨٨ توسط ماموران امنیتی اداره اطلاعات بازداشت شدند.

طی حکم صادره در مورخه ۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۱ از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اهواز قاضی “علی فرهادوند” چهار نفر از این شهروندان به‌ نام‌های غازی عباسی، عبدالرضا امیر خنافره، عبد الامیر مجدمی و جاسم مقدم پناه به اتهام «محاربه و فساد فی الارض» به اعدام محکوم شدند. سه نفر دیگر شهاب عباسی، هادی البوخنفرنژاد و سامی جدماوى‌نژاد حکم سه سال حبس تعزیری در تبعید به شهر اردبیل را دریافت کرده بودند.

شعبه اول دادگاه انقلاب اهواز بدون احتساب ٣ سال دوران بازداشت و بلاتکلیفی در زندان کارون “شهاب عباسی، هادی البوخنفرنژاد و سامی جدماوى” را به ٣ حبس در تبعید در زندان اردبیل محکوم کرد.

روز گذشته دو تن از این زندانیان، شهاب عباسی و هادى البوخنفرنژاد با اتمام دوره محکومیت حبس در تبعید از زندان مرکزی اردبیل آزاد شدند.

شایان ذکر است، حکم اعدام غازی عباسی، عبدالرضا امیر خنافره، عبد الامیر مجدمی و جاسم مقدم پناه در تاریخ ٢۵ بهمن ماه ١٣٩١ در شعبه ٣٢ دیوان عالی کشور به ریاست قاضی رضا فرج الهی تایید شده بود و بعد از انتقال از زندان کارون در ١٢ آبان ١٣٩٢ در مکان نامعلومى و بطور مخفی اعدام شدند و تا کنون محل دفن آنها به خانواده‌های آن‌ها ابلاغ نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر