چهارشنبه، تیر ۰۹، ۱۳۹۵

#ایران#iran# بازتاب دستگیری سگ های خانگی در ایران درروزنامه های دیلی میل وتایمز + عکس




 29.6.2016
 
روزنامه حکومتی خرداد: روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" در این باره نوشته است:"سگ ها در ایران از صاحبان شان توسط مقام های محلی مصادره شده اند. صاحبان گفته اند حیوانات خانگی را به بهانه واکسیناسیون برده اند اما در نهایت آن ها را از بین برده اند.
 
 زمانی که صاحبان سگ ها تلاش کردند تا حیوانات شان را بازگردانند هیچ نشانه و اثری از آن ها ندیدند. مصادره سگ ها در شاهین شهر اصفهان انجام شده است. 
 
دوستداران حیوانات خانگی در ایران از این موضوع انتقاد کرده اند. یکی از صاحبان سگ ها که نخواسته نامش ذکر شود و در استان اصفهان است می گوید که مقام ها به طور ناگهانی به خانه اش آمدند مامورانی که ادعا کردند قرار است سگ را به دامپزشکی ببرند آن ها را با خود بردند این صاجب سگ در مصاحبه با روزنامه "شهروند" گفته است به ما کاغذی را نشان دادند و گفتند که از اداره کل دامپزشکی آمده اند". 
 
 
روزنامه تایمز ژاپن نیز  اشاره کرده که بسیاری از خانواده های دارای سگ غمگین و گریان هستند. جاوید آل داوود رییس انجمن حفاظت از حیوانات نیز گفته است که چنین مصادره هایی غیر قانونی هستند و کار دادستانی در صدور مجوز برای بازداشت آن ها اشتباه بوده است. 
او به کنایه گفته است که خوشحالیم که تمام مشکلات کشور حل شده اند و حضور چند سگ در خانه های مردم آخرین مشکل باقی مانده هستند
!
 
 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر