سه‌شنبه، تیر ۰۸، ۱۳۹۵

#ایران#iran# یورش نیروهای لباس شخصی به یک اجتماع مسیحی در کرج!

یورش نیروهای لباس شخصی به یک اجتماع مسیحی در کرج!

28.7.2016

vocir 


به گزارش یک منبع مطلع  به خبرگزاری صدای مسیحیان ایران (Vocir) روز جمعه چهار تیر ماه ۱۳۹۵  ، نیروهای لباس شخصی با یورش  به منزل آقای سعید ترابی از خادمین کلیسای کرج حاضرین در جلسه را بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کرده اند!
بر اساس این گزارش، علاوه بر آقای ترابی  و همسر ایشان (لیلا ترابی )،خانم‌ها نسترن غیاثی،شهین شهابی و همچنین آقای وحید ترابی و همسر وی خانم زینت هادیفر و حبیب حیدری (تبعه افغانستان)  را به محل نامعلومی منتقل کردند.

به گفته یکی از نزدیکان آقای ترابی به خبرگزاری صدای مسیحیان ایران،مامورین لباس شخصی با توهین و فحاشی حاضرین در جلسه را متهم به برگزاری جلسه فسق و فجور در شب قدر و هتک حرمت به ماه رمضان کرده اند! (به علت خواندن سرود های پرستشی)و پس از بازرسی منزل مسکونی آقای ترابی کامپیوتر و تمام کتب و مقالات مسیحی وی ،گیتار و حتی تبلت فرزندش را با خود برده اند.

لازم به ذکر است در  مهر ماه و دی ماه سال گذشته آقای ترابی دو مرتبه به ستاد خبری وزارت اطلاعات در شهر کرج جهت توضیح به به سوالات آنها احضار شده بود.
 با توجه به وعده های  حسن روحانی رییس جمهور به ظاهر میانه رو در مورد حقوق اقلیت های مذهبی که پیش از انتخابات سال ۱۳۹۲ که به پیروزی وی منجر شد هیچ تغییری در وضعیت حقوق بشر و همچنین حقوق اقلیت های مذهبی در ایران مشاهده نشده است چه بسا فشار ها به مراتب افزایش هم یافته است.

همچنین در گزارش سازمان ملل  بطور مفصل و دقیقی آمده است که جمهوری اسلامی هنوز به آزار و اذیت نوکیشان و ایماندران مسیحی همچنین به زندانی کردن آنها به خاطر ایمانشان  ادامه میدهد ،و گزارش شده که جمهوری اسلامی  کلیساهای خانگی و همچنین مسیحیان انجیلی را همچنان تهدیدی بر علیه امنیت ملی میداند، حداقل تعداد ۴۹ نفر از ۳۰۷ زندانی اقلیت های مذهبی  که در زندانهای مخوف جمهوری اسلامی به سر میبرند از ایمانداران مسیحی هستند.

همچنین در گزارش سالیانه سازمان ملل آمده است که رفتارهای خصمانه جمهوری اسلامی نسبت به سایر اقلیت های مذهبی یهودیان،بهاییان،زرتشتیان و دراویش همچنان ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر