هنگامی یکی از مشتریانی رستورانی چینی در شهر پادووا در شمال ایتالیا، سفارش " پنجه خرس" داد، گمان نمی‌کرد پیشخدمت دقایقی بعد " پنجه پای انسان" روی میزش بگذارد.
روزنامه دیلی میل گزارش کرده، یک پیشخدمت ناشناس تصاویری از اعضای بدن انسان منتشر کرده که این رستوران آنها را برای مشتری‌هایش سرو کرده است.
به گفته این پیشخدمت، مشتری یکی از مشتریان دائمی رستوران چینی به همراه چند مهمان به این رستوران آمده و برای خودش و مهمانانش سفارش " پنجه خرس" داد. این مهمان که اهل اسلوونی است، هنگامی که غذایش را دریافت کرد، متوجه غیرطبیعی بودن آن شد و بلافاصله با پلیس تماس گرفت و اطلاع داد که در این رستوران گوشت انسان سرو می‌شود.
پلیس ایتالیا به سرعت در محل حاضر شده و صاحب و کارکنان رستوران را بازداشت کرد. نیروهای پلیس در بازرسی از رستوران مذکور مقدار زیادی ماهی و گوشت منجمد پیدا کرد که مشخص نیست از کجا آمده است. علاوه بر غیربهداشتی و کثیف بودن بیش از حد آشپزخانه و یخچال‌های این رستوران، تعداد پای غورباقه و خرچنگ تاریخ مصرف گذشته نیز در انبار این رستوران یافت شد.
پزشکی قانونی ایتالیا تایید کرد که این تصویر و غذای سرو شده در رستوران متعلق به جسد یک انسان است. تحقیقات بیشتر در این زمینه کماکان ادامه دارد.
پنجه خرس، یک غذای مشهور چینی است.