دوشنبه، بهمن ۱۱، ۱۳۹۵

#ایران# خودکشی یک کارگر کورد به علت فقر / خودکشی یک دانش آموز دوازده ساله




 30.1.2017
 

كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها 11بهمن: بر اساس اخبار منتشره، روز پنجشنبه ۷بهمن ۹۵، یک کارگر کورد در بخش کلاترزان شهر سنندج، به علت فقر اقدام به خودکشی و خود را حلق آویز کرد و جان باخت.
این کارگر کورد زحمتکش، توفیق ملایی، ۴۰ساله و پدر ۲فرزند بود که از طریق حلق آویز کردن به زندگی خود پایان داد.
شامگاه شنبه ۱۰بهمن ۹۵، یک دانش آموز ۱۲ساله، اهل روانسر به نام  (ع – ت) خود را حلق آویز و متاسفانه پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. این دانش آموز در سر در ورودی منزل خودشان با طناب اقدام به حلق آویز کردن خود کرده است.
همچنین در هفته گذشته، یک دختر جوان از اهالی روستای ”علی‌آباد” منطقە کلاترزان شهر سنندج به نام ساریا امجدی ۲۱ساله اقدام به خودکشی کرد و جان باخت. بنا به گفته یک منبع موثق به علت اختلافات خانوادگی و از طریق اسلحه شکاری دست به این خودکشی زده است.
روز چهارشنبە هفتە گذشتە نیز یک دانشجوی ٢٠سالە اهل روانسر بە نام “پیام قلعە خانی” خود را حلق‌آویز و بە زندگی خود پایان دادە بود.
شایان توجه اینکه کارشناسان از عمده دلایل خودکشیها را فقر شدید، بیکاری ممتد، اعتیاد و نبود زیرساختهای فرهنگی، بیان کرده اند که متاسفانه هیچ گونه راه حلی در این رابطه برای حل مشکلات جوانان در جامعه وجود ندارد و این خودکشی ها روزانه رو به افزایش است و مسبب اصلی، حاکمیت دزد و چپاولگری است که تنها دستاورد آن برای همه یا خودکشی و یا اعدام های بی رویه و جنون آسا می باشد.


https://telegram.me/CanoonJb

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر