سه‌شنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۹۵

#ایران# پیام و فریاد زندانی سیاسی بهنام ابراهیم زاده از زندان فوق امنیتی - جهنمی گوهردشت کرج

پیام و فریاد زندانی سیاسی بهنام ابراهیم زاده از زندان فوق امنیتی - جهنمی گوهردشت کرج
سه شنبه, 12 بهمن 1395 


كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها 12بهمن: زندانی سیاسی بهنام ابراهیم زاده با انتشار یک فایل صوتی که به بیان خودش از زندان فوق امنیتی - جهنمی گوهردشت کرج برای در دسترس قرار دادن عموم جامعه ایران، پر و منتشر کرده است، از شرایط فوق طاقت انسانی در شرایط سخت زمستانی می گوید و در آخر از کاربران فضای مجازی می خواهد استعفای مدیر داخلی زندان گوهردشت کرج، داریوش امیریان را فالو بکنند. متن کامل این پیام به شرح زیر می باشد:
زندانی سیاسی بهنام ابراهیم زاده از زندان فوق امنیتی جهنمی رجایی شهر این فایل صوتی را برای افکار عمومی ضبط میکنم، البته شاید بهتر باشد بگویم زندان رجایی شهر در دل یخبندان، باید گفت اگر شلاق زدن کارگران، بیرون کشیدن خبرنگار نجف آبادی از منزلش به اجرای حکم ۴۰ضربه شلاق، تعرض هر روزه به حریم مردم خصوصا دست فروشان، بی حقوقی ادامه دار به وضعیت زنان، کودکان، کارگران جزء حقوق شهروندی نیست آیا بی توجهی به وضعیت ما زندانیان در زندان رجایی شهر در این هوای سرد منفی چند درجه زیر صفر و اینکه ما زندانیان در بی حقوقی مطلق در حبس ولی با اعمال شاقه نگه دارند، این هم جزء حقوق شهروندی نیست! وباید قوانین سازمان زندانها همچنان نا دیده گرفته شود؟
نزدیک به ۲هفته است که در این هوای سرد زمستانی سیستم گرمایشی زندان رجایی شهر خصوصا بند ۱۰ به کلی از کار افتاده و هیچ مسئولی جوابگوی اعتراض ما زندانیان نیست. من خودم به دفعات به همراه تعدادی زندانی عادی به نمایندگی از طرف زندانیان نسبت به این همه بی توجهی و بی مسئولیتی مسئولان فاسد زندان اعتراض کرده ام، آیا بهتر نیست داریوش امیریان فاسد، مدیر داخلی زندان رجایی شهر به جای کینه توزی با زندانیان و حمایت از مافیای واردکنندگان مواد مخدر توجه اش را به وضعیت ما زندانیان و ده ها زندانی که بخاطر عدم رسیدگی پزشکی و سرمای بی حد و حصر این روزها کاملا زمین گیر شده اند محدود کند؟
چرا سازمان زندانها اداره ی کل مسئولان مربوطه با وجود ده ها بار اعتراض و رسانه ای کردن وضعیت سیستم گرمایشی و نبود آب گرم و رفتارهای کینه توزانه داریوش امیریان فاسد و ده ها موارد اجحاف برانگیز غیرقانونی اقدامی عاجل نمی کنند؟
زندانیان تا کی باید بخاطر اینکه باهاشون برخورد طبیعی نکنند جلوی ملاقاتهای حضوری و مرخصی آنها را نگیرند و از بندی به بند دیگر منتقل نکنند، سکوت کرده و اعتراض نکنند؟ داریوش امیریان مدیر داخلی زندان رجایی شهر بخاطر نا کارآمدی و بی مسئولیتی اش چرا نباید استعفا بدهد؟
ما از کاربران فضای مجازی می خواهیم استعفای مدیر داخلی زندان رجایی شهر داریوش امیریان را فالو بکنند.
بهنام ابراهیم زاده از زندان رجایی شهر بند 10

https://telegram.me/CanoonJb

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر