دوشنبه، بهمن ۱۱، ۱۳۹۵

#ایران# همکار نگهبان جانباخته ساختمان پلاسکو فاش می کند: «حیدر التماس می‌کرد»

همکار نگهبان جانباخته ساختمان پلاسکو فاش می کند: «حیدر التماس می‌کرد»
دوشنبه, 11 بهمن 1395 



كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها 11بهمن: در پی درج خبر دریافت هزینه‌‌های دفن از خانواده‌ جانباخته «حیدر پهلوانی ساروقیه»، نگهبان ساختمان پلاسکو توسط سازمان بهشت زهرا در «آمدنیوز»، یکی از همکاران آن مرحوم، جزییات بیشتری را از آخرین مکالمه خود با «پهلوانی ساروقیه» فاش کرد.
«حیدر پهلوانی‌ ساروقیه» نگهبان ساختمان پلاسکو بود که به دلیل مشکلات اقتصادی همزمان در ساختمان پلاسکو و شهرداری منطقه ۱۱، فعالیت خدماتی انجام می‌داد.
شهرداری تهران برخلاف تمامی وعده‌های خود برای دفن رایگان پیکر کشته‌ شدگان این سانحه، از خانواده‌ی «پهلوانی ساروقیه» مبلغ ۵۶۵هزار تومان با عنوان هزینه‌های جانبی دفن دریافت کرده است.

«حسین گ»، اهل استان آذربایجان شرقی که دوست و همکار «حیدر پهلوانی ساروقیه» بوده، می‌گوید: «دقیقا یادم می‌آید، ساعت یک ظهر بود. دو ساعتی از فرو ریختن ساختمان می‌گذشت که موبایل یکی از همکارانم زنگ خورد. اتفاقا تلفنش دستم بود. گوشی را برداشتم؛ باور نمی‌کردم، حیدر بود. اشک می‌ریخت و با گریه می‌گفت: «ما در موتورخانه هستیم. ترو خدا نجات‌مان بده»

وی در ادامه می‌گوید: «حیدر گریه می‌کرد و التماس می‌کرد. دستانم می‌لرزید. به او گفتم نگران نباش الان می‌آییم و نجات‌تان می‌دهیم. کل مکالمه ما ١٠ثانیه هم طول نکشید. بلافاصله تماس قطع شد و من هم به سراغ بقیه رفتم. 

موضوع را گفتم. اما من خودم صدای حیدر را شنیدم. التماس‌هایش را شنیدم. حداقل می‌دانم که تا ساعت یک زنده بودند. از آن ساعت به بعد را نمی‌دانم. اینکه با حیدر صحبت کردم و گریه‌هایش را دیدم برایم خیلی سخت است. نمی‌توانم تحمل کنم. صدای حیدر مرتب در گوشم است. کاش می‌شد کاری برای آنها انجام داد. کاش می‌شد نجات‌شان داد. بیچاره خانواده‌های‌شان هر لحظه عذاب می‌کشند.»
بر گرفته از آمد نیوز

https://telegram.me/CanoonJb

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر