دوشنبه، بهمن ۱۱، ۱۳۹۵

#ایران# گزارش مختصری از برگزاری مراسم تشییع پیکر جانباختگان آتش نشان و فاجعه ساختمان پلاسکو





 30.1.2017

كانون حمایت از خانواده جان باختگان و بازداشتی ها 11بهمن: بنا بر اخبار رسیده، صبح امروز دوشنبه ۱۱بهمن ۹۵، هزاران نفر در مصلای تهران برای تشییع پیکر آتش نشانان و سایر جانباختگان فاجعه ساختمان پلاسکوی تهران تجمع کردند. در این مراسم پیکر ۱۶آتش نشان از مصلای تهران تشییع و در بهشت زهرا به خاک سپرده می شود.
بر اساس اعلام قبلی که ساعت ۸ و نیم صبح آغاز مراسم اعلام شده بود، اما قطارهای متروی تهران از ساعت ۷صبح دچار کندی حرکت شده بودند و هر قطار در ابتدای ساعتهای اولیه دستکم با ۲دقیقه تاخیر به ایستگاه می رسید و به طور محسوسی تعداد قطارها کاهش یافته بود و به همین علت درگیریهای پراکنده ای در ایستگاههای مختلف متروی تهران بوقوع پیوست.
شرکت انبوه مردم از همه شهرهای مختلف کشور از جمله اصفهان و لرستان و ....در مراسم تشیع جنازه، چشمگیر بود و در مقابل آن هم، حضور نیروهای امنیتی بویژه لباس شخصی ها خیلی زیاد بود.
بر اساس همین گزارش دریافتی، ساعت 0930 صبح روز دوشنبه ۱۱بهمن ۹۵ حاکی از تجمع و قرق خیابانها توسط نیروهای امنیتی و انتظامی در وحشت از هر گونه اقدام اعتراضی توسط مردم می باشد ازجمله: سرتاسر خیابان مبارزان (مفتح) منتهی به میدان رضایی ها را نیروهای بسیج قرق کرده بودند. درمیدان رضایی ها (هفت تیر) حدود ۱۰۰نفر نیروهای بسیج بصورت متمرکز با موتور بصورت آماده باش قرار داده بودند.
در مسیرهای مختلف خط کمی به سمت مصلی اختصاص داده شده که جمعیت کمتر باشند. ازدحام مردم در ایستگاه متروی دروازه دولت، در مسیر منتهی به مصلای تهران خیلی زیاد بود.
همچنین در مراسم تشیع جنازه جانباختگان حادثه پلاسکو جمعیت با سر دادن شعارهایی خواستار استعفای قالیباف شدند.


https://telegram.me/CanoonJb

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر