جمعه، فروردین ۰۴، ۱۳۹۶

#ایران# جلوگیری از درمان آرش صادقی با مفقود کردن پرونده پزشکی وی





24.3.2017


 روز پنج شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۵ گزارشات رسیده از زندان اوین حاکی از آن است که مسئولان زندان مجددا از درمان آرش صادقی جلوگیری کرده اند.

به گزارش بام، ارگان خبری بنیاد اکبر محمدی؛ آرش صادقی زندانی محبوس در بند ۳۵۰، پس از اعتصاب غذای طولانی مدت با مشکلات عدیده جسمانی روبه رو شده است اما با گذشت مدتها از این موضوع مسئولان زندان، هر بار به بهانه ای از درمان این زندانی جلوگیری کرده و مانع از اعزام وی به بیمارستان می شوند.

به گفته منبعی مطلع، طی چند روز گذشته پزشکی از خارج از زندان، چند تن از زندانیان بیمار از جمله آرش صادقی را ویزیت کرده است اما این ویزیت تنها چند دقیقه کوتاه به طول انجامیده است.

پزشک مذکور از صادقی پرسیده است که آزمایشات اندوسکوپی و اکو اسپیرومتری را انجام داده یا خبر؟ این زندانی نیز اعلام کرده است که آزمایشات را چندی پیش انجام داده است اما پس از بررسی پرونده، متوجه می شوند هیچ کدام از آزمایشات در پرونده موجود نیست.

به گفته این منبع، مسئولان زندان اوین با دستور مقامات قضایی تمامی آزمایشات مربوط به ریه و وضعیت جسمانی او را از روی پرونده برداشته و با مفقود کردن آنها قصد دارند روند درمانی این زندانی را به تعویق بیندازند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر