پنجشنبه، اسفند ۰۸، ۱۳۹۲

10:26:14 AM 1392/12/8

فراخوان سازمان مجاهدين خلق ايران - جشن ملی چهارشنبه سوری را به کارزار سراسری عليه ديکتاتوری زهرخورده تبديل کنيم

مردم آزادهٴ ايران!
جوانان رزمنده و اشرف نشان!
برای بر افروختن شعله های قيام در چهارشنبه آتشين به پاخيزيم.
خروش «زنده باد آزادی» و «مرگ بر ديکتاتور» را در جشن ملی چهارشنبه سوری طنين افکن کنيم.
به پاخيزيم و استبداد زيرپرده دين را با شعار «مرگ براصل ولايت فقيه» و «مرگ بر خامنه ای» درهم بکوبيم.
جوانان مجاهد و مبارز ايران!
به دشمن بحران زده و زهرخورده در گرداب بحرانهای مرحله پايانی امان نبايد داد. ارتش آزادی بايد در هر زمان و هر مکان و در هر فرصت به کسب آمادگی برای مصاف آخرين بپردازد.
از 9ماه پيش که ترفندهای خامنه ای برای مهندسی شعبده انتخابات در رژيم نامشروع ولايت فقيه درهم ريخت، تعادل حاکميت آخوندی در پی شقه نظام و جرعه زهر اتمی، بر هم خورد. ديکتاتور طلسم شکسته به هر جنايتی روی آورد تا مقاومت و راه حل انقلابی را از ميان بردارد و راه گريزی از باتلاق بحرانها بيابد.
حمله موشکی به ليبرتی ساعتهايی قبل از اعلام برنده شدن باند رقيب در انتخابات درون رژيم، موج بی وقفه اعدامها از زمان روی کارآمدن آخوند روحانی، وادار کردن حکومت دست نشانده عراق به جنايت بزرگ عليه بشريت در اشرف و حمله موشکی بعدی به ليبرتی، نشانه های شقاوت يک ديکتاتور به بن بست رسيده در پايان کار است.
اما شکست اين توطئه ها و پايداری و اعتلای مقاومت، همراه با استمرار حرکتهای اعتراضی و نارضايتی و انزجار اجتماعی که در هر فرصتی شعله ور می شود، نشان دهنده اين است که ايران زمين برای برانداختن استبداد پوسيده دينی آرام و قرار ندارد. اعتراضات و خيزشهای اجتماعی عليه طرح حقارت بار سبد کالا و عليه اهانت رژيم به هموطنان بختياری در اين شمار است.
خلع سلاح نسبی و تحميلی ديکتاتور خونريز سوريه در زمينه شيميايی و درماندگی ديکتاتور عراق جديد در برابر قيام مردم و استانهای به پاخاسته نيز، از خرابی اوضاع در عمق استراتژيک نظام ولايت خبر می دهد.
ابراز وحشت سران نظام از سقوط ديکتاتوريهای سارق انقلاب چه در مصر و چه در اوکراين، وحشت استبداد دينی را از چشم انداز مرگباری برملا می کند که آن را به عيان در برابر خود می بيند.
آری، ديکتاتوری منفور و طلسم شکستهٴ دينی در هراس از قيام مردم ايران، از بنياد می لرزد.
هموطنان!
جوانان رزمنده و اشرف نشان!
به پاخيزيد و جشن ملی چهارشنبه آتشين پايان سال را به کارزار آتشين اعتراض و قيام بر ضدحکومت آخوندی تبديل کنيد!
از محله های مختلف تهران تا اصفهان و شيراز، از مشهد و تبريز، تا اهواز و چهارمحال بختياری، و از سواحل خزر تا خليج فارس، به پاخيزيد و در اتحاد و همبستگی ملی بر ضحاک عمامه دار بتازيد.
شعله های سرکش آزاديخواهی را هر چه گسترده تر برافروزيد و با شعار «مرگ بر اصل ولايت فقيه»، «زنده باد ارتش آزادی»، بهاران خرم ايران زمين را نويد دهيد!
قيام خلق و انقلاب دموکراتيک مردم ايران تا سرنگونی فاشيسم مذهبی به پيش می تازد.
بهاران آزادی ايران فرا می رسد.
رژيم فرتوت ولايت بايد برود.
سلام بر خلق- سلام بر آزادي
درود بر رجوي
سازمان مجاهدين خلق ايران
7اسفند 1392

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر