سه‌شنبه، اسفند ۰۶، ۱۳۹۲



دوشنبه، 5 اسفند ماه 1392 = 24-02 2014

این آقا ساده ‌لوح ترین رئیس ‌جمهور تاریخ است

سناتور جمهوری‌خواه آمریکا ضمن انتقاد از مدیریت رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در خاورمیانه تصریح کرد که «باراک اوباما» ساده‌لوح‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ است.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رویترز نوشت: سناتور «جان مک‌کین» در مصاحبه با شبکه «سی بی اس»، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا را به دلیل اداره نادرست خاورمیانه، عدم درک نیات روسیه و دروغگویی درباره حمله به کنسولگری آمریکا در «بنغازی» مورد سرزنش و انتقاد قرار داد و گفت که «باراک اوباما» ساده‌لوح ترین رئیس‌جمهور تاریخ است.
مک‌کین که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۰۸ آمریکا کاندید شده بود، از سیاست‌های اوباما در قبال رژیمهای سوریه و ایران انتقاد کرد.
این سناتور جمهوری‌خواه در خصوص مداخله روسیه در اوکراین و همچنین سوریه گفت که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه برای احیای امپراطوری روسیه و بازگرداندن سقوط جماهیر شوروی به حالت اول ابراز تمایل کرده است.
مک‌کین سپس از اوباما به دلیل نادیده گرفتن تلاش‌های روسیه برای افزایش نفوذ در اوکراین و سوریه انتقاد کرد و بعد از آن به شکست دولت اوباما در خصوص مسئله حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی که سال ۲۰۱۲ صورت گرفت و سفیر آمریکا کشته شد، اشاره کرد و گفت که او درباره این حادثه دروغ گفته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر