یکشنبه، اسفند ۰۴، ۱۳۹۲

7:33:27 PM 1392/12/4
اطلاعیه شورای ملی مقاومت
اطلاعيه شورای ملی مقاومت

کميسيون امنيت و ضدتروريسم:

هتل مهاجر در بغداد پايگاه وزارت اطلاعات و نيروی تروريستی قدس، برای توطئه عليه مجاهدان اشرفی

به خدمت گرفتن مزدوران تحت عنوان اعضای سابق مجاهدين برای لجن پراکنی و شيطان سازی يا جاسوسی و اقدامات تروريستی عليه مقاومت ايران روش دائمی و شناخته شده دستگاههای کشتار و ترور و جاسوسی رژيم آخوندی مانند وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و نيروی قدس، در سه دهه گذشته بوده است. هم چنان که در گزارش ارتش آزاديبخش ملی ايران درباره «اعدام جمعی، گروگانگيری، تخريب و انفجار» در اشرف آمده است، بنجل ترين مزدوران تحت عنوان «اعضای سابق مجاهدين» برای توبه و ندامت و مصرف در کازار علنی عليه مقاومت مورد استفاده واقع می شوند و شماری از آنها برای «تجسس» و کارهای اطلاعاتی يا تروريستی در پوششهای مختلف به خدمت گرفته می شوند. اين موضوع در دو دهه گذشته، بارها در گزارشهای دستگاههای امنيتی کشورهای مختلف مانند آلمان و هلند و انگلستان و سوئد تصريح و گواهی شده است.
در سالهای بعد از جنگ و اشغال عراق (در فاصله 1382 تا 1387) اطلاعات و سپاه آخوندها به ويژه نيروی تروريستی قدس با نفوذ در تأسيسات موسوم به تيف که نيروهای آمريکايی به گفته خودشان برای «فروپاشی» و «انحلال نرم» مجاهدين و ارتش آزاديبخش ملی داير کرده بودند، به کسب اطلاعات و جاسوسی و استخدام مزدور می پرداختند. اما پس از تعطيل تيف، هتلهای مختلفی را در بغداد به همين منظور به کار گرفتند.
از اين پيشتر مقاومت ايران اسناد مربوط به اجاره هتل يمامه در بغداد توسط سفارت رژيم را افشا کرده است. همچنين طاهر بومدرا مسئول پيشين پرونده اشرف در سازمان ملل که دبيرکل او را مشاور ويژه يونامی در مورد اشرف معرفی کرده بود، طرح و برنامه های مشترک مارتين کوبلر و سفارت رژيم برای انهدام مجاهدين با استفاده از همين هتل را برملا کرده است. وزارت اطلاعات مزدورانی را که از اروپا يا ايران، برای اجرای برنامه های خود به عراق می آورد در هتل مهاجر يا شرايتون و مکانهای مشابه مستقر می کند.
هتل مهاجر در خيابان کراده در نزديکی ميدان تحرير در بغداد اکنون به يکی از مراکز گشتاپوی ملايان و نيروی قدس آنان تبديل شده است. سفارت رژيم و مأموران اطلاعات و نيروی قدس در اين مکان تلاش می کنند افرادی را که از اشرف يا ليبرتی به آنجا رفته اند به خدمت خود در بياورند.
کميسيون امنيت و ضدتروريسم شورای ملی مقاومت شمه يی از اقدامهای رژيم در اين محل را، به اطلاع هموطنان می رساند:
1- ابتدا دژخيمی به نام کيومرث (غلامعلی) رشادتمند معروف به حاج علی، مأمور وزارت اطلاعات در سفارت رژيم در بغداد مسئوليت هتل مهاجر را به عهده داشت. سپس اين مسئوليت به يک پاسدار سرتيپ نيروی قدس با نام مستعار «سجاد» منتقل شد که قبلاً مأمور به خدمت در «اداره نفاق»، (بخش ويژه سرکوب و انهدام مجاهدين در وزارت اطلاعات) بوده است. اين پاسدار- سرتيپ، رسماً در سفارت رژيم در بغداد کار می کند اما معمولاً تمام روز در سوئيت مستقلی در هتل مهاجر به سر می برد. فردی به نام «محمود» از سپاه مزدور بدر، وی را با خودروی ديگری به هتل مهاجر می برد و به سفارت بر می گرداند. پاسدار سرتيپ جنايتکار علاوه بر استخدام مزدور در هتل مهاجر با مأموران اطلاعات در برخی کشورهای ديگر از جمله آلبانی در ارتباط مستمر قرار دارد.
2-پاسدار دانايی فر، سفير آخوندها در عراق، که از سرکردگان نيروی قدس است، با لباس عربی برای پنهان کردن هويتش به اين محل رفت و آمد دارد تا از پيشرفت طرحها و برنامه ها اطمينان حاصل کند. شمار ديگری از مأموران نيروی قدس و اطلاعات آخوندی مانند موسوی و حسينی به طور مستمر به اين محل رفت و آمد دارند. آنها در ارتباط نزديک با نخست وزيری عراق و کميته سرکوب اشرف هستند.
3-شماری از مزدوران عراقی رژيم با نامهای ابوکرار، ابومصطفی، ابواحمد و ابوحسن و بشير حسام حمودی که در ارتباط با سفارت و اطلاعات رژيم هستند، در اين هتل کار می کنند. بشير حسام حمودی بارها برای توجيه به ايران رفته است. اين شخص پيوسته با اکيپهای اطلاعات آخوندها (موسوم به انجمن نجات) برای اجرای مأموريت به اشرف رفته و به سنگ پرانی و تعرض به مجاهدان اشرفی پرداخته است. نافع عيسی و علی دليمی دو مزدور بدنام ديگر سفارت رژيم در عراق نيز به اين مکان رفت و آمد دارند و کار چاق کن انتقال مزدوران استخدام شده از هتل مهاجر به ترکيه هستند. آن دسته از مأموران اطلاعات و نيروی قدس که تحت عنوان خبرنگار و فيلمبردار برای تهيه گزارشهای به اصطلاح مستند به عراق می روند نيز در هتل مهاجر مستقر می شوند و از آنجا برای ضبط برنامه به اشرف يا نقاط ديگر می روند.
4- هر فرد بريده يی که به هتل مهاجر می رود، مدتی در طبقه اول اين هتل در قسمتی که حالت قرنطينه دارد نگهداری می شود تا پاسدار سجاد با او «مصاحبه» کند، سپس بسته به نتيجه «مصاحبه» به اتاقهايی در طبقات 2و3و4 مستقر می شود يا در مواردی مانند مسعود دليلی داخل، ناپديد و به محلهای ويژه ديگری منتقل می شود تا هم چنان که در گزارش ارتش آزاديبخش به اطلاع عموم رسيده است، برای مقاصد پليد و جنايتکارانه ديگر مصرف شود.
5-پاسدار دژخيم سعی می کند در تبانی با گماشتگان عراقی، تازه واردها را با تهديد و تطميع و اعمال فشار به همکاری با اطلاعات بکشاند. يکی از تاکتيکها، ايزوله کردن افراد در هتل و نيز کارشکنی در پرونده و کار آنها با کميسارياست. هدف در هم شکستن افراد است تا به استخدام وزارت اطلاعات در آيند و از مزدوری آنها اطمينان حاصل شود. آنگاه بسته به مأموريتی که برای مستخدمان جديد طراحی شده است، آنها را به اروپا و ساير کشورها منتقل می کنند يا به ايران می برند. در حال حاضر اولويت رژيم فرستادن مزدوران به اروپاست. اما کسانی که برای مأموريتهای ويژه امنيتی در نظر گرفته شده باشند به ايران می روند. برخی از مزدورانی که کانديدای مأموريتهای ويژه در اروپا شده اند، ابتدا مدتی مخفيانه به ايران منتقل و پس از «توجيه و آموزش» اختصاصی به عراق و از آنجا به ترکيه و سرانجام به اروپا اعزام می شوند.
6- مأموران رژيم افراد جديدالورود را وادار به مصاحبه ويديويی عليه مقاومت می کنند. حقوق ماهانهٴ افراد قبل از اين که به مزدوری کامل در بيايند بسيار ناچيز است. اخيراً اين حقوق از 105هزار دينار عراقی (معادل 86 دلار) به 70هزار دينار (معادل 58 دلار) تقليل يافته تا افراد در مضيقه شديد مالی، بيشتر تن به همکاری بدهند. به عنوان مثال مأموران سفارت با پرداخت 100دلار، اين افراد را برای اجرای نمايشهای مسخره و مصرف اين نمايشها و لجن پراکنيها در تلويزيون رژيم، به اشرف می برند و يا با دادن يک دستگاه تلفن يا يک دست لباس آنها را وادار به همکاری بيشتر می کنند. اين در حالی است که مجاهدان اشرفی در حد مقدورات خود هيچ کمکی را از کسی که نخواسته به جانب رژيم برود، دريغ نکرده اند. اسناد بيش از 300هزار دلار کمک مالی در اشرف به نفرات تيف پس از تعطيل شدن آن و اسناد پرداختهای انجام شده در ليبرتی، در دبيرخانه شورا موجود است.
7-سفارت آخوندها در بغداد برای مزدورانی که به خدمت رژيم درآمده و قرار است به اروپا بروند، پاسپورت ايرانی صادر می کند و آنها را با پيش پرداخت دو ماه حقوقشان به مبلغ 700 دلار به ترکيه می فرستد. مزدوران در ترکيه از وزارت اطلاعات ماهانه 350دلار دريافت می کنند. وزارت سپس آنها را با پرداخت پول به قاچاقچی، به اروپا صادر می کند و مأموران اطلاعات در اروپا آنها را تحويل می گيرند. کميسيون امنيت و ضدتروريسم شورا در اطلاعيه 11آذر92 برگ اول پاسپورت ايرانی يکی از مزدوران به نام احسان بيدی را که زير عنوان پناهجو و «عضو سابق مجاهدين» از هتل مهاجر به آلبانی اعزام شد، منتشر کرد. اين فرد در نمايشهای سفارت رژيم در اطراف اشرف به خدمت گرفته شده بود و همراه با ديگر مزدوران با بلندگو و پلاکارد به اشرف می رفت.
8-يکی ديگر از اين مزدوران عيسی آزاده نام دارد که در ديماه 91 به هتل مهاجر رفته و از طريق پاسدار سرتيپ نيروی قدس (سجاد) به خدمت وزارت اطلاعات درآمده است. در آبان 1389 دختر اين مزدور که با يک مأمور اطلاعات به نام محسن آستانی ازدواج کرده بود، به اشرف رفته و با شرکت در نمايشها و سنگ پرانيهای مزدوران به مجاهدان اشرفی خواستار بازگشت پدرش به ايران شده بود. سپس اين مزدور در چند ماهی که در هتل اطلاعات آخوندها در بغداد اقامت داشت به طور کامل توسط «سجاد» و موسوی و حسينی به خدمت وزارت اطلاعات درآمد و به همکاری تمام عيار با آنها، از جمله تهديد و تطميع ساير افراد برای تن دادن به اطلاعات آخوندها پرداخت. اين مزدور همچنين با کمک دستيار افغانی مارتين کوبلر به نام دورانی به فرستادن پيغامهای وزارت اطلاعات برای برخی از ساکنان ليبرتی مبادرت می کرد که با افشاگری و شديدترين اعتراض آنها مواجه شد. پاداش اين خوش خدمتی ها، خروج آزادانه از «هتل» و رفت و آمد آزاد در شهر بغداد بود در حالی که سايرين بدون موافقت مأموران اطلاعات و بدون کنترل و همراهی مأموران عراقی امکان خروج از هتل و رفت و آمد نداشتند.
متعاقباً گشتاپوی آخوندی يک پاسپورت ايرانی به شماره 16359085 با تاريخ 24بهمن 1391 را برای اين مزدور صادر کرد. در قدم بعد او را برای «توجيه و آموزش» به منظور انجام مأموريتهای محوله به ايران بردند. وی اکنون در خدمت گشتاپوی آخوندی در خط تهران - کرمان - جيرفت، به کار مشغول است. طبق گزارشهای به دست آمده از داخل رژيم، وی به خاطر اطلاعاتش از محوطه داخل ليبرتی، در طراحی حمله موشکی به ليبرتی شرکت داشته است. پس از رفتن اين مزدور به ايران، مزدور ديگری نقش او را در هتل مهاجر به عهده گرفته و به همکاری با سرتيپ پاسدار دژخيم سجاد و ديگر عوامل رژيم، برای به خط آوردن سايرين و برای پرونده سازی و سرکوب مجاهدين، اشتغال دارد که جزييات مزدوری او متعاقباً افشا خواهد شد.

شورای ملی مقاومت ايران
کميسيون امنيت و ضدتروريسم
4اسفند92 (23فوريه2014)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر