یکشنبه، فروردین ۱۰، ۱۳۹۳

واشينگتن تايمز: نقش گروه مزدور نياك

تاریخ ایجاد در 07 فروردين 1393
به گزارش واشينگتن تايمز، رژيم آخوندي ارزي را كه به خاطر استثناي تحريمها به منظور تأمين داور، دريافت مي كند، به جاي مصرف آن براي تأمين داروهاي مورد نياز مردم، صرف واردات خودروهاي لوكس مي كند و درهمين حال، عوامل مزدور رژيم در آمريكا به نام نياك با تبليغات دروغ در مورد دارو، به جمع آوري پول مي پردازند.
واشينگتن تايمز نوشت: تحقيقات اخير مجلس رژيم ايران در مورد طرح وارد کردن خودروهای لوکس به جای دارو، به افشاي گروه های مزدور رژيم ايران که مدتها مدعی بودند، تحريمهای اقتصادی موجب كمبود دارو در ايران شده است، منجرشده است. 
بر اساس گزارشهای منتشر شده، تحقيقات اخير توسط اعضای مجلس رژيم ايران فاش کرد كه نزديک به دو ميليارد دلار که به واردات دارو به ايران اختصاص داده شده بود، برای خريد خودروهای لوکس خرج شده است.
در حالی که مدتها شک و ترديد بر اين بود که رژيم ايران پولهای خريد دارو را برباد می دهد، عوامل رژيم ايران در آمريكا موسوم به نياک از کمبود دارو به عنوان پوششی برای اين ادعا که تحريمها موجب اين کمبود شده است، استفاده می کرد.
نياک به رياست تريتا پارسي که از رژيم ايران حمايت مي كند، به اين دعاوی ادامه داده و از اين بابت پول جمع آوری کرده است. اين امر موجب انتقاداتی از جانب کسانی شده است که می گويند ”ماشين تبليغاتی“ اين گروه، با فريبکاری،  قانونگذاران و رسانه های آمريکايی را گمراه می کند.
ادعاهاي مكرر نياك مبني بر اينكه تحريمهاي امريكا منجر به كمبود دارو در ايران شده در رسانه هاي غربي نيز منعكس شده و حتي اين موضوع در جلسه اي در كاخ سفيد با مقامات دولت امريكا نيز در ميان گذاشته شد.
اين تبليغات حتي به كنگره هم رسيد و از يكي از نمايندگان كنگره يك نامه در اين رابطه دريافت كردند و آنرا در تبليغاتشان مورد استفاده قرار دادند
نياك همچنين نماينده هايش را به مناسبت هاي مختلف به كنگره فرستاد تا سر اين موضوع نمايندگان را توجيه كنند. در سال گذشته در يكي از همين برخوردها، اد رويس، رئيس كميته خارجي كنگره امريكا، نماينده نياك را بخاطر تبليغات غير واقعي درمورد كمبود دارو درايران توبيخ كرد.
واشنگتن تايمز مي نويسد: خبرهاي مربوط به وارد كردن خودروهاي لوكس توسط رژيم ايران سوالاتي را در مورد واقعيت داستانسرائيهاي نياك حول كمبود دارو در ايران كه يكسال تماام ادامه داشت برمي انگيزد
يكي از مسئولين ارشد در دولت امريكا گفت كه نياك براي كمك به آخوندها در راستاي  تضعيف تحريمها، تلاش زيادي كرده است.
وي افزود كه ادعاهاي اين گروه بر اساس دروغ بنا شده است. و تعجب آور نيست كه اعضاي كنگره آنها را متهم به تبليغات به نفع رژيم ايران مي كنند
واشنگتن تايمز افزود: يك گزارش ديگر ميگويد كه شركتهاي داروسازي ووابسته به رژيم ايران عمدا داستان كمبود دارو را ساخته اندكه قيمت ها را بالاترببرند.
واشنگتن تايمز 21 مارس 2014

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر