یکشنبه، فروردین ۱۰، ۱۳۹۳

7:36:04 AM 1393/1/10
Bookmark and Share
گوشمالی نیروی انتظامی توسط مردم-آرشیو
گوشمالی نيروی انتظامی توسط مردم-آرشيو

وحشت رژيم از ناامنی برای گشتهای سرکوبگر

به هلاکت يک آخوند عضو گشت سرکوبگر امربه معروف و نهی از منکر رژيم، آب به لانه مورچگان ولايت انداخته و اضافه بر بعضی کارگزاران رژيم، ائمه جمعه را نيز به هراس انداخته است تا حدی که نمی توانند وحشتشان را از ناامنی برای گشتهای سرکوبگر رژيم و ”آمران به معروف و ناهيان از منکر“ کتمان کنند.
بعضی از کارگزاران و ائمه جمعه رژيم به صراحت از ناامنی برای مهره های سرکوب و گشتهای سرکوبگر ارشاد و امر به معروف و نهی ازمنکر اعتراف می کنند.
ترس رژيم از ناامنی فضا برای گشتهای سرکوبگر ارشاد و امربه معروف آنجا مضاعف می شود که جو اجتماعی جامعه ملتهب و روزانه در سراسر کشور مأموران سرکوب رژيم با اعتراضات مردمی مواجه هستند و اعترضات اجتماعی مردم به سياستهای ضد مردمی رژيم، فقر و بيکاری و... در حال گسترش است.
در چنين بستری از جو اعتراضی جامعه است که سردمداران رژيم را هراس برداشته است و از ناامن بودن فضا برای مز دوران رژيم شکوه و شکايت می کند:
يکی از ائمه جمعه رژيم مشکل را در اين می بيند که سرکوب تحت عنوان امربه معروف نهادينه نشده است و به رژيم توصيه می کند بايد فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادينه شود تا بتوان از ناهنجاريها جلوگيری کرد.
واضح است منظور اين آخوند خمينی صفت از ناهنجاريها، مقاومت جوانان و مردم در برابر مزدوران رژيم و عدم تمکين به مقررات ارتجاعی و سرکوبگرانه رژيم آخوندی است. همين مهره رژيم به فضای ناامنی که مردم و جوانان برای مزدوران رژيم به وجود آورده است اعتراف می کند.
امام جمعه رژيم در شهرری نيز ضمن سوزوگداز نسبت به هلاکت آخوند گشت سرکوبگررژيم، به فضای ناامن برای اين قبيل از مزدوران رژيم و تعرض و تهاجم مردم به آنان اشاره می کند و صراحتاً از قوه قضاييه و مسئولان انتظامی رژيم می خواهد که جامعه برای گشتهای ”امر به معروف و ناهی ازمنکر“ امن بشو د! و بايد بستر سازی برای اختناق و سرکوب مردم آن چنان باشد که جان آمران معروف رژيم از طرف مردم در خطر نباشد
نماينده خامنه ای و امام جمعه سمنان نيز از ضرب و شتم ”آمران به معروف و ناهيان از منکر“ رژيم و گوشمالی شدن آنها توسط جوانان و مردم ابراز نگرانی می کند و کتک خوردن اراذل و اوباش رژيم را يک غم و غصه برای نظام منحط آخوندی و کارگزاران آن می داند.
امام جمعه اصفهان به عوامل رژيم و آخوندها حق می دهد که از شنيدن کتک خوردن مزدوران رژيم توسط مردم و فضای ناامن برای آنها، از غصه بيمرند.
آخوند شهيدی معاون آخوند حسن روحانی و رئيس بنياد شهيد رژيم، قوه قضاييه رژيم را فراخواند تا تمهيداتی بينديشد تا ”آمران به معروف و ناهيان از منکر“ رژيم بتوانند در فضای امن به وظايف سرکوبگرانه شان عمل کنند.
پاسدار حسين شريعتمداری نماينده ولی فقيه در کيهان نيز به فضای نامناسبی که مردم برای ايادی سرکوب ايجاد کرده اند اعتراف کرد و گفت: ”نبايد فضا به گونه يی باشد که يک مجری امر به معروف و نهی از منکر اين گونه از سوی اراذل مورد حمله قرار بگيرد و چنين اتفاقی روی دهد“.
حرف اصلی همه کارگزاران رژيم در زمينه ناامن بودن فضای جامعه برای مزدوران گشتهای سرکوبگر رژيم را آخوند احمد خاتمی امام جمعه نمره موقت تهران گفت آنجا که در جمعه بازار تهران از کيفر يافتن مزدوران بسيجی رژيم به دست جوانان ابراز وحشت کرد: ”امام فرمود ما وزارت امر به معروف و نهی از منکر تشکيل می دهيم ما می گيم اين پيشکش اما سه قوه دنبال يک راه کاری باشند که ديگر ما شاهد اين فجايع نباشيم. من پيشنهاد می کنم دادگاه ويژه يی در رابطه با اين مسائل تشکيل بشه، قاضی اين دادگاه هم کسی باشد که انگيزه های غيرتی داشته باشه و تسامح بی جا نداشته باشه و حکم عادلانه هم در رابطه با مباشرين هم در رابطه با آنهايی که کوتاهی کردند صادر کنه. من يک کلمه دارم يک کلمه اينه رؤسای محترم قوه قضاييه طوری عمل کنيد که مرتکبان منکر احساس کنند فضا براشون امن نيست که هر غلطی خواستند بکنند و آمران و ناهيان در امان باشند“
اعتراف کارگزاران و ائمه ريز و درشت رژيم بر بستر فضای نا مناسب و ناامن اجتماعی برای نيروهای رژيم، حاکی از اين واقعيت است که در مرحله پايانی عمر ننگين ديکتاتوری آخوندی و شکستن طلسم ولايت، سرکوب به مرحله بن بست رسيده و به يک حربه زنگ زده برای رژيم تبديل شده است.
رژيم آخوندی می خواهد با زمينه سازی و با تمهيدات سرکوبگرانه فضای آرامی برای عوامل گشت و سرکوب در جامعه به وجود بياورد، غافل از اين که علت ناامن بودن جامعه برای مزدوران رژيم، شيوه های سرکوبگرانه گذشته رژيم است که سابقه سی و چند ساله و به درازای عمر رژيم منحوس آخوندی دارد.
در طی اين مدت و اين زمان طولانی، رژيم نتوانسته است فرهنگ ارتجاعی خود را برمردم تحميل کند، بنابراين اقدامات بعدی رژيم برای سرکوب و درامان نگاه داشتن مزدورانش از خشم مردم، به روش گذشته محکوم و محتوم به شکست است.
بنابراين تلاشهای مذبوحانه رژيم برای ايجاد فضای امن برای نيروهای سرکوبگر به مصداق آب در هاون کوبيدن است و اين تمهيدات و تهديدات قادر نخواهد بود از واکنشهای خشمگينانه جوانان نسبت به سرانگشتان اختناق و خفقان جلوگيری کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر