پنجشنبه، خرداد ۲۱، ۱۳۹۴

دزدان فریاد ”آی دزد، آی دزد“ برمی‌آورند

  1394/3/20

بقایی - محمدرضا رحیمی - احمدی نژاد
'
در نظام آخوندی هر یک از باندها در جنگ و جدالهای خود، با حربه سردادن ”آی دزد، آی دزد“ تلاش دارند فضاحت دزدی مهره‌های باند خود را لاپوشانی کند، و با برجسته کردن دزدیهای باند مقابل، فضاحتهای مالی خود را بپوشانند.
پس از این‌که محمدرضا رحیمی معاون احمدی‌نژاد محاکمه و بازداشت شد، و پس از بازداشت حمید بقایی معاون دوم احمدی‌نژاد، مسعود میرکاظمی وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد تلاش دارد ماجرای دزدی و رشوه خواری ایادی وابسته به باند رفسنجانی- روحانی در جریان قرارداد خائنانه کرسنت را فعال کند.

این نماینده مجلس رژیم در جلسه علنی مجلس 19خرداد، 94 علی جنتی وزیر ارشاد رژیم را در مورد پرونده کرسنت و دزدیهای باند رفسنجانی- روحانی مورد سؤال قرارمی‌دهد و جنتی هم در مورد پرونده کرسنت اعتراف می‌کند: ”بنده هم شخصاً اعتقاد دارم که پرونده کرسنت مسائل و مشکلات زیادی را دارد و در آن سوء استفاده‌های زیاد انجام شده احیاناً ممکن است رشوه‌هایی داده شده باشد اما به هر صورت پرونده‌یی است که پیچیده شده و به دادگاه لاهه رفته و ما نیز در موقعیتی قرار گرفته‌ایم که اگر کمترین سهل‌انگاری داشته باشیم رقم بسیار بالایی را حداقل 14میلیارد دلار خسارت برای جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال دارد“.

به گفته جنتی، شورای عالی امنیت ملی کشور از دو سال گذشته طی مصوبه‌ای رسمی اعلام کرده که «‌مقامات و مسئولان و حتی مطبوعات حق اظهارنظر در این امر را ندارند». !

وقتی در 26فروردین سال 93 آخوند رسایی، بیژن زنگنه وزیرنفت رژیم را در مورد قرارداد کرسنت و دزدیهای باند رفسنجانی- روحانی مورد سؤال قرار داد تا نقش خود وی نیز در جریان آن فاش شود، بیژن زنگنه از پاسخگویی صریح به سؤالات او طفره رفت و علی لاریجانی رئیس مجلس رژیم نیز به بهانه ”امنیت ملی“ مانع ادامه بحث شد.

قرار داد کرسنت، قرار داد فروش گاز به شرکت خصوصی نفت الهلال در امارات متحده عربی، موسوم به «کرسنت پترولیوم“ است که در سال 1380 در زمان ریاست‌جمهوری آخوند خاتمی، بسته شد و در همان زمان به ”پائین ترین“ قیمت گاز در جهان معروف شد.

کارگزاران شرکت نفت در دولت آخوند خاتمی، با دریافت میلیونها دلار رشوه، قیمت فروش گاز در ازای هزار مترمکعب را 5 دلار و 17 سنت مشخص کردند. در حالی که در همین تاریخ اماراتیها از قطر گاز را به قیمت 65 دلار می‌خریدند، و کشور روسیه گاز خودش را به اوکراین 150 دلار و به اروپا 235 دلار می‌فروخت. دولت آخوند محمد خاتمی با رشوه‌های دریافتی، گاز کشور را 25 برابر کمتر از قیمت معمول جهانی فروختند. زنگنه وزیر نفت دولت حسن روحانی و اکبر ترکان وزیر راه و ترابری دولت محمدخاتمی و از معاونین حسن روحانی، از جمله دست‌اندرکاران سوء استفاده‌های کلان در عقد قراردادهای نفتی و گازی در این دوران هستند...

مسعود میرکاظمی نیز که موضوع قرارداد کرسنت و دزدیهای عوامل باند رفسنجانی- روحانی را مطرح کرده است، خودش نیز به‌نحوی در غارت و چپاول اموال مردم ایران دست داشته و در قوه قضاییه رژیم پرونده دارد و یک دادخواست 29میلیارد تومانی علیه او در جریان است.

در جریان درگیریهای باندی سایت حکومتی «بازتاب امروز» اسفند ماه 91 فاش کرد، یک دلال نفتی به نام مراد شیرانی یک ساعت40 میلیون تومانی رولکس را به مسعود میرکاظمی وزیر نفت وقت پاسدار احمدی‌نژاد هدیه داده است. همان زمان، فیلم رد و بدل شدن این هدیه 40 میلیون تومانی روی اینترنت گذاشته شد.

در غوغای دزد بازار رژیم آخوندی و ”آی دزد، آدی دزدکردن“ باندهای رژیم، طبق معمول باندهای رژیم دجالگرانه در این دعوا سنگ مردم و منافع به اصلاح ملی را به سینه می‌زنند. اما واقعیت این است که در این نظام غرقه در فساد، گر حکم شود که مست گیرند، هر کس که در هیأت حاکمه رژیم است باید گرفته شود. وقتی دو معاون احمدی‌نژاد که دولت خود را پاکترین دولت می‌نامید، به‌اجبار به جرم دزدی و چپاول دستگیر می‌شوند، دیگر می‌توان حدیث مفصل حاکمیت آخوندی را در فساد و تباهی به‌روشنی خواند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر