جمعه، تیر ۲۷، ۱۳۹۳

انقلاب عراق در راه خود عليه كساني كه در حق عراقيان و ساكنان اشرف و ليبرتي مرتكب جنايت شده‌اند به پيش مي‌رود

« refahi d9449جناب مفتي ديار عراق دكتر شيخ رافع الرفاعي با يادآوري جناياتي كه نيروهاي مالكي در حق مردم عراق و ساكنين كمپهاي اشرف وليبرتي كردند؛ گفت كه انقلاب مردم عراق عليه مالكي و دنبالچه‌هاي ايران به پيش مي‌رود.
الشيخ رفاعي در يك اظهارنظر مطبوعاتي گفت: اين انقلاب مبارك كه فرزندان مجاهد و پايدار ملتمان دست به آن زده‌اند انقلابي عليه ستم وستمكاران و عليه طغيان اين دولت زورگو است كه در نوري مالكي و دار و دسته‌اش كه دم و دمبالچه حكومت ملاها در ايران هستند نمايندگي مي‌شود. اين انقلاب مبارك تمامي نقابها را كنار زد و هيچ نقابي بر هيچ صورتي باقي نمانده است. به همين خاطر است كه حكومت آخوندها از طريق شبه نظاميان كثيفي كه در بغداد و بعضي از استانها در جولان هستند شروع به نشان‌دادن دندانهايش نموده است. به همين دليل تمامي روشهايي كه حكومت آخوندي با استفاده از ترفندها و پوشاندن حقايق و تروريست ناميدن انقلابيون، روي آن سرمايه‌گذاري كرده بود، شكست خورد، يك بار مالكي در يك موضع‌گيري گفت: پارلمانترهايي كه به تصويب بودجه راي نمي‌دهند اينها داعش هستند. پس امروزه هر كسيكه مخالف رژيم ايران و حكومت آخوندي در ايران و مخالف دمبالچه‌هاي آنها كه كارمندان دون پايه اي هم‌چون نوري المالكي و دار و دسته‌اش هستند، باشد، نوعي از تروريزم عنوان مي‌شود، به اين اعتبار كه آنها قداستشان را از رهبرشان خامنه‌اي گرفته‌اند، اما اين قداست سودي براي آنها ندارد. اين دروغها سودي براي آنها ندارد و اين فريبكاريهاي روباه صفتانه ابداً سودي براي آنها در پي نداشته و نخواهد داشت. انقلابيون برپاخاسته‌اند و مردم وقتيكه شوريدند هيچ چيزي نمي‌تواند مانع آنها شود، آنها ضربات درد آوري را متحمل خواهند شد، ضرباتي كه سرهاي متعفن آنها را كه فاقد انسانيت است و در آن ارتجاع لانه كرده است را خواهد شكست. آنها ارزش انسان را نمي‌فهمند و براي كسي حرمتي قائل نيستند، آنها فقط مي‌خواهند كه جهان طبق برنامه‌هاي عقب مانده و درخود اين آخوندهاي مرتجع در قم و تهران بچرخد.
وي اضافه كرد: اين انقلاب به مسيرش ادامه خواهد داد و هيچ چيزي نمي‌تواند آن را متوقف نمايد چرا كه براي ياري مظلومين برپا شده است و براي برگشت كرامت انسان، انساني كه خداوند تبارك و تعالي او را كرامت بخشيده است، پس اين يك پيروزي براي خداوند عز و جل است و خداوند تعالي وعده داده است هر كسي را كه به ياري او برخيزد نصرت خواهد داد، اين انقلاب دلهاي انقلابيوني را كه در برابر ستمكاران ايستاده‌اند مستحكم مي‌كند، بعد از اين‌كه درون كساني را كه به انسان و انسانيت توهين كردند فاش ساخت و يكبار ديگر نقاب از چهره آنها برداشت، اين انقلاب يك انگيزش قوي براي تمامي انقلابيوني است كه ستم را نمي‌پذيرند تا اين‌كه در برابر آنها بايستند. و يك انگيزش براي انقلابيون در ايران عليه حكومت آخوندي خواهد بود و يك انگيزه براي برادران انقلابي در سوريه است كه در برابر حكومت بشار اسد ايستاده‌اند، كسيكه تبديل به بخشي از خانواده خامنه‌اي شده است.
الرفاعي درباره جناياتي كه نيروهاي مالكي عليه ساكنان ليبرتي مرتكب مي‌شوند گفت: كسانيكه در كمپ ليبرتي هستند پناهنده هستند و كشورها بايستي احترام قوانيني را كه با آن توافق كرده‌اند محترم بشمارند. اين پناهندگان كه قبلاً در اشرف و الآن در ليبرتي هستند انواع بدترين نوع ظلم را از دولت مالكي و شبه نظاميانش طبق دستوراتي كه از رژيم ايران صادر شده است تحمل كردند. آنها مورد انواع نقض قوانين در تمامي اشكال آن قرار گرفتند، جهان شاهد جنايتي بود كه در اشرف انجام دادند، و تمامي جهان از آن‌چه كه در ليبرتي مي گذرد از محاصره ظالمانه چه در زمينه مواد غذايي و چه پزشكي و حتي تخليه فاضلاب كه نمي‌گذارند به بيرون منتقل كنند تا اين‌كه بيمار شوند، آگاهند. آنها اكنون در مجاورت فرودگاه بغداد در محاصره قرار گرفته‌اند، و همه هم اين را مي‌دانند، چيزي كه عجيب است اين است سازمان ملل يك انسان شريف و آزاده را به عراق نفرستاد تا اين‌كه يك گزارش واقعي به سازمان ملل بدهد و تمامي كساني را كه ديديدم همه مجموعه اي از رشوه گيران بودندگزارشاتي كه دادند همه گزارشات سخيف بود نه تنها حق جنايتهايي را كه دولت انجام داده بود ادا نشد بلكه حامي اين دولت ظالم و ستمكار شدند.ما بجز از انقلابيون آزادي به كسي اتكا نخواهيم كرد، كسانيكه تعادل را مي‌چرخانند، چرا كه جهان كنوني ياد گرفته است كه فقط احترام كساني را داشته باشد كه داراي قدرتند، كسي كه بتواند وجودش را در زمين با قدرتش اثبات نمايد و نه با گفتار و كلمات و سياست بازيها.
رافع الرفاعي در ادامه گفت: من به همه مسلمانان يادآوري مي‌كنم كه مهمترين جنگ ها مانند جنگ بدر در اين ماه مبارك بوده است و اين ماه، ماه فتح و پيروزي است، اين ماه، ماه مباركي است و برما است كه آن‌چنان كه خداوند تبارك و تعالي خواسته است شعائر را به‌جا بياوريم و به رسول خدا صلي الله تمسك بجوييم در تمامي جنگها و رفتارمان تا اين‌كه خداوند ما را بر ستمكاران پيروزي دهد. ».
سايت النهار 14 ژوئیه 2014

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر