کشتارهای فرقه ای در محله های مختلف بغداد پایتخت عراق و بخش های دیگری از این کشور، از طریق کنترل اسم قربانی، غوغا می کند. اگر  اسمتان عمر باشد کشته می شوید و اگر حسین هم باشید جان سالم به در نخواهید برد.

سومین فصل کنترل کارت شناسایی و کشتارهای فرقه ای در عراق شروع شده است. این فصل از ماه ژوئن سال جاری شروع شد و هنوز ادامه دارد. این اتفاق ممکن است در نزدیکی شما چنانچه ساکن عراق باشید نیز بیفتد. اگر سری به زباله دانی ها بزنید، روزانه ده ها جسد مجهول الهویه می یابید که فاقد مدارک شناسایی هستند و به همین دلیل تشخیص هویت آنها ناممکن است.

وقایع روزانه در عراق: "داعش به مناطق و شهرها هجوم می برد و نیروهای مالکی را  بیرون می راند. نسخه مقابله به مثل، حمله شبه نظامیان شیعه به مناطق سنی نشین بغداد، ربودن امامان و موذنان مساجد است. حتی شب عید فطر گروهی از شبه نظامیان شیعه به محله الغزالیه بغداد هجوم برده سه جوان را ربودند که اجساد آنها روز بعد از عید فطر پیدا شد."

آدم ربایی ها در عراق به سه دوره تقسیم می شود، اولین آن پس از سقوط صدام حسین رئیس جمهور اسبق این کشورآغاز شد که شیعیان و سنی ها دست به ربودن یکدیگر زدند. دور دوم این سیکل خطرناک با انفجار گنبدها و قبرهای مورد احترام شیعیان توسط القاعده و کشتارهای اطراف بغداد در سال 2006 ادامه پیدا کرد. بغداد امروز سومین دور آدمربایی  افراد بی گناه و کشتار آنها را تجربه می کند.

مانند همیشه مکان های دفع زباله محل انداختن اجساد کسانی است که ربوده و کشته شده اند. از میان آنها آخرین شان، شیخ ناهد الجبوری امام و حاج اسماعیل، موذن مسجد محله السیدیه بغداد هستند که روز دوازدهم ژوئیه جاری ربوده و اجساد بی جان آنها دو روز بعد پیدا شد. ویدیوی ربودن این دو تن توسط یک گروه شبه نظامی  به دست العربیه.نت افتاده که در همین خبر می توانید آن را ببینید. این ویدیو توسط یک دوربین مدار بسته گرفته شده است.

مانند دوره های پیشین درگیری های فرقه ای، در طول ماه رمضان سردخانه مرکزی بغداد ده ها جسد را دریافت کرده که پس از تحقیق مشخص شد اکثر این قربانیان عمر نام داشتند.