چهارشنبه، مرداد ۰۸، ۱۳۹۳

بیش از ۳۰کشته از نیروهای اسد و حزب الشیطان در منطقه قلمون سوریه



8:37:59 PM 1393/5/8
رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه


تلویزیون اورینت:
در غرب منطقه مرزی جرود، طی درگیریهای گسترده یی که روی داد رزمندگان ارتش آزادی حداقل 30تن از مزدوران حزب الشیطان و نیروهای اسد موسوم به دفاع وطنی را از پای درآوردند.
شبکه اطلاع رسانی شام اعلام کرد، رزمندگان در نزدیکی شهر فلیطه در منطقه جرود 3مرکز شبه نظامیان اسد را به تصرف خود درآوردند.
از منابع داخل رژیم اسد خبر می رسد مزدوران شبه نظامی از تعداد زیاد کشته شدگان خود نزد مقامهای اسد شکوه می کنند و این نارضایتی در شهر یبرود نیز شنیده شده است.
رزمندگان در کمینی در نزدیکی منطقه ابریج به سه دستگاه اتوبوس که نظامیان اسد را جا به جا می کرد. تهاجم کردند.
رزمندگان همچنین یک مرکز رادار نظامیان اسد در «دیرعطیه» را مورد تهاجم موشکی قرار دادند. این مرکز منهدم شد و چندین تن از نیروهای مستقر در آن به هلاکت رسیدند.
رزمندگان برای انهدام این مرکز از روزها پیش اقدام به محاصره منطقه کرده بودند و بالاخره بعد از تلاشهای زیاد موفق به از کار انداختن آن شدند. در درگیریهایی که هنگام این تهاجم روی داد تعدادی از مزدوران از پا درآمدند.
رزمندگان در نبردهایشان در چند روز گذشته یک هواپیمای جنگی اسد را در این منطقه هدف قرار دادند. آنان تعدادی از ادوات و تجهیزات نظامیان اسد را نیز منهدم کردند و خسارات فراوانی به شبه نظامیان اسد وارد کردند.
رزمندگان همچنین در یک عملیات ویژه، به یک کاروان نظامیان اسد که در اتوبان دمشق ـ قلمون با سه دستگاه اتوبوس در حال تردد بودند حمله کردند. طبق آمارهای اعلام شده حداقل 50تن از مزدوران داخل این اتوبوسها که 3فرمانده عالیرتبه نیز وجود داشت به هلاکت رسیدند. از مراکز درمانی اطراف خبر می رسد مابقی مزدورانی که در این کاروان بودند به شدت مجروح و در بیمارستانها هستند.
رزمندگان در تکمیل عملیات خود در این منطقه چند مرکز مهم و سری نظام اسد در منطقه ابریج را نیز هدف قرار دادند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر