چهارشنبه، مرداد ۰۸، ۱۳۹۳

پخش مستقیم کنفرانس عربی ـ اسلامی با حضور رئیس جمهور برگزیده مقاومت در تلویزیونهای العربیه، التغییر و البابلیه



8:37:59 PM 1393/5/8
کنفرانس عربی ـ اسلامی با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت
کنفرانس عربی ـ اسلامی با حضور رئیس جمهور برگزیده مقاومت


تلویزیونهای العربیه، التغییر و البابلیه اقدام به پخش مستقیم کنفرانس عربی ـ اسلامی با حضور خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت در پاریس کردند.

تلویزیون اورینت: این گردهمایی با گل گذاری بر روی تابلو بزرگی از تصاویر شهدای مقاومت ایران توسط خانم مریم رجوی رئیس جمهور منتخب مقاومت ایران افتتاح شد. سپس خانم رجوی سخنرانی اش را با تأکید بر ضرورت اسلامی آزادیخواه و متوقف کردن دیکتاتوری اسلام بنیادگرا شروع کرد.

خبرگزاری استقلال: در پاریس کنفرانسی با شعار (دیکتاتوری دینی در ایران کانون جنگهای فرقه گرایانه در خاورمیانه) برگزار شد. مریم رجوی مریم رجوی رئیس جمهور منتخب مقاومت ایران، در این کنفرانس گفت: ارسال سلاح و تجهیزات و هواپیمای جنگی به عراق و سوریه برای حفظ دیکتاتوری مالکی و اسد، نقض قطعنامه های شورای امنیت است. جامعه جهانی باید به سکوت خود در این زمینه خاتمه دهد و آخوندها را وادار به توقف ارسال سلاح کند. خانم رجوی افزود: تنها راه حل خروج از بحران عراق از طریق کنار رفتن مالکی و خلع ید از رژیم ایران و برپایی یک دولت ملی فراگیر است.

روزنامه الدستور اردن: مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران در کنفرانسی که در پاریس برگزار شد، رژیم ایران را که زیر پرچم اسلام عمل می کند عامل اصلی تمامی بحرانها در جهان اسلام به ویژه در فلسطین و عراق و سوریه و لبنان و یمن خواند.

روزنامه السیاسه - کویت: مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران گفت رژیم ایران با ترویج وحشت و ویرانی در منطقه و ارسال سلاحهای پیشرفته و مهمات به بغداد و دمشق در مخالفت آشکار با قطعنامه های شورای امنیت تلاش می کند این رژیمها را سرپا نگه دارد، زیرا می داند سرنگونی آنها سرنگونی خودش را به دنبال دارد. مریم رجوی طی کنفرانسی که در پاریس برگزار شد آمریکا را فراخواند تا با رژیم ایران برای نجات نخست وزیر نوری مالکی از سقوط که دوره نخست وزیریش به پایان رسیده همکاری نکند، و گفت در اینصورت مردم عراق در یک جنگ داخلی فروخواهند رفت.

اصوات الحره: خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، در کنفرانس «دیکتاتوری دینی در ایران کانون جنگهای فرقه گرایانه در خاورمیانه» که در پاریس برگزار شد، راه حل عملی برای برقراری صلح، بردباری و دموکراسی در منطقه را خلع ید از رژیم ایران توصیف کرد

النهار: کنفرانس «دیکتاتوری دینی در ایران کانون جنگهای فرقه گرایانه در خاورمیانه» در پاریس برگزار شد. مریم رجوی رئیس جمهور منتخب مقاومت ایران در این کنفرانس گفت رژیم ولایت فقیه در ایران بدعت گذار افراطی گری تحت نام اسلام است و آن را عامل اصلی فجایع و بحرانهای تحمیل شده به جهان اسلام از جمله در عراق، سوریه، فلسطین، لبنان و سایر کشورهای منطقه دانست.

ملف: نمایندگان 31 کشور عربی و اسلامی و غربی، طی کنفرانسی در پاریس ملل متحد و آمریکا را به اتخاذ اقدامات فوری برای انتقال 3هزار تن اعضای اپوزیسیون ایران را که در عراق پناهنده هستند فراخواندند. آنها هشدار دادند. طی این کنفرانس که در پاریس برگزار شد، مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران آمریکا را فراخواند تا با رژیم ایران برای نجات مالکی همکاری نکند، زیرا مردم عراق در یک جنگ داخلی فروخواهند رفت.

مرکز اطلاع رسانی واع: محافل سیاسی و دینی و مردمی عراقی همبستگی خود را با کنفرانسی که در پاریس برگزار شد اعلام کردند. ناظران گفتند تعداد زیادی از سیاسیون و پارلمانترهای عراقی و رجال دینی همبستگی خود را با این کنفرانس که اعمال طائفی رژیم ایران در عراق را افشا می کند ابراز داشتند. شیوخ و شخصیتهای سیاسی عراقی به این کنفرانس درود فرستاده و آن را یک اقدام کیفی در افشای اهداف رژیم ایران و پروژه هایش در منطقه محسوب می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر