سه‌شنبه، مرداد ۰۷، ۱۳۹۳

هلال ماه نو شوال گوش به فرمان آفتابه مقام معظم رهبری!


مطابق هرسال هنگام عید فطر یک مشکل بزرگ پدید می‌آید. شیعیان درایران هرگز با اعراب هلال ماه را دریک روز مشاهده نمی‌کنند.
اگرچه زمین فقط یک کره ماه دارد و تقویم قمری را هم با یک جستجو ساده درگوگل می‌توانید مشاهده کنید و حتی ببینید ماه نو تا سال‌ها بعد دقیقا درچه زمانی مشاهده می‌شود، مقام معظم رهبری گوشش به این حرف‌ها بدهکار نیست و می‌گوید هروقت من ببینم که ماه آمده است بالا آن زمان عید فطر است درغیر این صورت عید بی عید!
یک - فرض کنیم درهمان شب که اعراب برای عید فطر آماده می‌شوند و طبیعتا هلال ماه را درآسمان دیده‌اند یک بنده خدایی هم درایران تلسکوپ به دست بالای پشت بام برود و هلال ماه را ببیند و اعلام عید فطر نماید! ا
الف- این شخص خیلی بیجا کرده است که بدون اذن آقا بالای پشت بام می‌رود و هلال ماه را جستجو می‌کند. کمی هم از الهام چرخنده بیاموزیم که اول و آخرش آقاست و بس!
ب- ممکن است این هلال ماه نو اصلا خطای دید بوده یا دسیسه استکبار و دشمن برای لکه دار نمودن وجهه آقا درهرد دوصورت حرف حرف آقاست! باید مشت محکمی از همین راه دور به دهان ماه بکوبیم تا بدون ترویج خشونت حساب دست کار ماه بیاید!
دو - سربازان گمنام وزارت اطلاعات یکبار برای همیشه باید به کره ماه رفته و به این کره تذکر بدهند که اینجوری نمی‌شود که شما دوبار هلال خودت را نشان بدهی یااین یا آن. اگر می‌خواهی همیشه درکشورهای عربی یک شب زودتر بیرون بیایی از از سال دیگر صفحه فیس بوکی «هلال ماه نو را از فیس بوک اخراج کنید»‌ راه می‌اندازیم تا بفهمدد دنیا دست کیست. علاوه بر این محرومیت کره ماه از چرخیدن به دور زمین نیز ممکن است دردستور کار قوه قضاییه قرار بگیرد که البته این نیاز به کار کارشناسی دارد.
سه -هلال ماه نو باید بفهمدکه گوگل و تقویم قمری و محاسبه دقیق زمان برآمدن هلال ماه نو شوال و تقویم و نجوم و ستاره و ماه واینها همه یعنی پشم وقتی ما آقا والهام چرخنده را داریم.
نتیجه اخلاقی و هشدار جدی- لطفا از رفتن بالای پشت بام قبل از مسوولین دفتر مقام معظم رهبری و نگاه کردن به تلسکوپ برای جستجو هلال ماه نو شوال اکیدا خودداری نمایید. هلال ماه نو شوال قبلا توجیه حقوقی و اخلاقی شده و بدون اجازه آقا بالا نخواهد آمد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر