سه‌شنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۳

زینت میرهاشمی: در دفاع از فراخوان برای لغو محاصره ضد انسانی لیبرتی

این روزها داعش به عنوان یک نیروی ارتجاعی و تهدید کننده همه مردم در چهارگوشه جهان توجه همه را به خود جلب کرده است. رژیم ارتجاعی ولایت فقیه توسط مزدوران خود در عراق، جنایتکارانه ترین رفتار را با پناهندگان در کمپ لیبرتی انجام می دهند. بدون شک نیروای که محدود کردن لشکرگشاییهای داعش را در سر می پرورانند بدون برخورد با جنایتهایی که توسط رژیم ایران و عراق در مورد مردم این دو کشور انجام می شود، ادعایی پوچ و ناموفق را ترسیم می کنند.

براساس اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در روز 4 دی، نیروهای عراقی برای سومین هفته متوالی از ورود بنزین به داخل کمپ جلوگیری کردند. این عمل در حالی انجام می شود که بسیاری از ساکنان این کمپ دچار بیماریهای شدید و احتیاج به انتقال به بیمارستان دارند. محاصره پزشکی، لجستیکی و اقدامات همسو برای فشار بیشتر به ساکنان لیبرتی، امنیت پناهندگان این کمپ را چه از لحاظ سلامتی و چه از لحاظ جانی در خطر جدی قرار داده است.
رژیم جنایتکار ایران همان شیوه های ضد انسانی را که در سیاهچالهای ایران به کار می برد از طریق دست نشاندگان خود در عراق بر سر اعضای سازمان مجاهدین خلق پیاده می کند. سکوت در برابر جنایتهای رزیم ایران در برابرزندانیان سیاسی در ایران و زندانیان کمپ لیبرتی جاده صاف کردن برای داعشیهای گوناگون است.
همراه با همه مدافعان حقوق انسانی کمپ لیبرتی و دفاع از فراخوان سازمان مجاهدین خلق ایران برای «لغو محاصره ضد انسانی لیبرتی» خواهان مداخله جدی مراجع بین المللی حقوق بشر و نهادهای بین المللی هستیم.
برگرفته از ايران نبرد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر