سه‌شنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۳

ژنرال زاهر ساکت فرمانده شورای نظامی حلب: اسد طرح رژیم ایران را اجرا می‌کند

تاريخ: PM 5:11:54 1393/10/9

ژنرال زاهر ساکت فرمانده شورای نظامی حلب

ژنرال زاهر ساکت فرمانده شورای نظامی حلب


ژنرال زاهر ساکت به تلویزیون الجزیره گفت: در حلب چیزی به اسم رژیم اسد وجود ندارد، اسد برای نبرد با ما، مزدوران شبه‌نظامی تروریست خود را به حلب گسیل کرده است. این مزدوران بر اساس طرح رژیم ایران عمل می‌کنند.
رژیم اسد شبه‌نظامیان افغانی و مزدوران ایرانی و عراقی را به‌کار گرفته است، امروز ما با دو گروه تروریست می‌جنگیم یعنی نظامیان و مزدوران تروریست اسد و نیروهای داعش
داعش دهها نفر از مردم سوریه را با چاقو کشته است ولی رژیم تروریستی بشار اسد و شبه‌نظامیان مزدورش دهها هزار شهروند سوری را با بشکه‌های انفجاری به قتل رسانده‌اند، این صحنه امروز حلب است. اسد با هر آنچه در اختیار دارد منطقه حندرات را می‌کوبد. هدفش رسیدن به نبل و زهرا و محاصره حلب از بیرون و بعد محاصره داخل حلب تا رسیدن به لیرمون می‌باشد، الآن نبردهای شدیدی در مزارع ملّاح در جریان است. ما نیروهای اسد را از برخی مزارع ملاح عقب راندیم و آنها را از جاده کاسترلو دور کرده‌ایم.
امروز وحدت «جبهه شام» متشکل از گروه‌های رزمنده مستقر در حلب شکل گرفته است. من به‌عنوان فرمانده شورای نظامی آن را تبریک می‌گویم. امروز شرایط تفاوت زیادی کرده است.
امروز شاهد پیروزیهای جدی در ملاح هستیم، رژیم اسد که با نیروهای زیادی تلاش می‌کرد به این منطقه نفوذ کند متحمل تلفات سنگینی شده است.
رزمندگان بخش زیادی از مزارع ملاح را مجدداً به کنترل خود درآورند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر