چهارشنبه، دی ۱۰، ۱۳۹۳

جو استان اصفهان بعد از درگيري هاي مسلحانه اخير در اين استان

چهارشنبه, 10 دی 1393 06:11
جو اصفهان
كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها 10دي 93 : به گزارش رسيده از اصفهان روز دوشنبه 8 دي بعد از جريان درگيري گلپايگان و اطراف آن قيمت اجناس يكباره بالا رفته و در بازار اصفهان مجموعا قيمت مواد غذايي و پوشاك افزايش داشته است.

اين در حالي است كه بعد از اين درگيريهاي مسلحانه كه منجر به كشته شدن جانشين فرمانده نيروي انتظامي گلپايگان شد، درشهرهاي گلپايگان، خمين و خوانسار ،نيروهاي لباس شخصي و ساير نيروهاي امنيتي حكومت بصورت گسترده پخش شده و محله به محله و روستا به روستا مشغول گشت زني و رديابي نفراتي هستند كه در اين درگيري شركت داشته اند. گفته ميشود مأموران در روستاهاي اين مناطق با بلندگو مردم را تهديد ميكند كه حق خروج از منازل خود را ندارند. گزارشات حاكي از اين است كه يگان نيروي ويژه انتظامي از اراك هم وارد شهر خمين شده وكنترل شهر بصورت حكومت نظامي درآمده است. اين گزارش مي افزايد درتمام ورودي ها  و خروجي هاي شهرهاي خمين و گلپايگان پستهاي ايست و بازرسي برپا شده است.
قابل توجه اينكه در ميان مردم اصفهان شايع شده كه موضوع درگيري دزدي بانك نبوده و كساني كه با نيروي انتظامي درگير شدند از قبل طرح زدن و كشتن فرمانده نيروي انتظامي را داشته اند. چنانكه از اين گزارشات بر مي آيد اساسا بحث سرقت مسلحانه يك بانك نبوده و ابعاد درگيري بسيار فراتر از يك سرقت مسلحانه بانك به روال معمول بوده است ، جلسات پي درپي سران محلي نظام باهمديگر كه درخمين جمع شده اند حاكي از اهميت اين موضوع و شوكه شدن سران حكومتي است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر